Valoda Aizvērt

Lai mainītu, noklikšķiniet

Autosacīkstes

Uz priekšu pretī uzvarai

Sacīkšu tehnoloģijas ir iekļautas visās Honda automašīnās. Trasē gūto pieredzi mēs izmantojam automašīnās, ar kurām braucat jūs.

Katrai uzvarai un katram zaudējumam ir viens mērķis. Mēs sacenšamies, lai veiktu uzlabojumus.

Scroll

Formula One

1964. gadā mēs pārsteidzām pasauli, radot paši savu F1 sacīkšu auto. 1965. gadā mēs pierādījām savu uzvaras garu.

Mūsu pirmais finišs sacīkstēs Formula One.

Formula One automašīnas RA272 dzinējs tika veidots uz mūsu sacīkšu motociklu tehnoloģiju bāzes.

Tas bija 1,5 litru V12 dzinējs, līdzvērtīgs divpadsmit 125 kubikcentimetru dzinējiem. Mēs uzstādījām dzinēju šķērseniski pret šasiju; tobrīd tas bija kaut kas pavisam jauns. 1965. gada 24. augustā (mūsu otrajā sacīkšu gadā) mūsu pilots Ričijs Ginters ar RA272 bolīdu ieguva labāko starta pozīciju Meksikas Grand Prix sacīkstēs. Vai mūsu jaunais un progresīvais dzinējs un šasija sniedza priekšrocības sacīkstēs? Tā tiešām bija. Mēs pirmoreiz uzvarējām sacīkstēs Formula One.

 

Mūsu uzvarošā formula

1989. gadā Airtons Senna kļuva par pasaules čempionu, savukārt Alans Prosts ieguva otro vietu. Abi bija Honda piloti. Tā bija pirmā sezona pēc jauno noteikumu par dzinējiem ieviešanas, kas nozīmēja pāreju no turbo uz NA (dabīgi aspirētiem) dzinējiem. McLaren-Honda uzstādīja sezonas rekordu — 11 uzvaras pēc kārtas. Panākumi bija tik ievērojami, ka mēs atgriezāmies mājas arī ar konstruktoru kausu.

Sacīkšu tehnoloģijas ikdienai

Airtons Senna, kurš nodrošināja McLaren-Honda uzvaru sacīkstēs F1, arī palīdzēja izstrādāt Honda NSX prototipu, kas radīts, iedvesmojoties no F1.

Type R

Pievilcīgais hečbeks nav novirzījies no trases.

Modeļa Type R pirmsākumi ir cieši saistīti ar Formula One automašīnu RA272. Tā bija pirmā Honda automašīna, kas uzvarēja Grand Prix sacīkstēs. Championship White krāsā krāsotās lieliskās automašīnas iezīmes ir manāmas visos mūsu radītajos Type R modeļos. Burts “R” nozīmē “Racing” (Sacīkstes); pirmoreiz tas tika izmantots modelim Honda NSX Type R 1992. gadā. Kopš tā laika esam radījuši vairākus šādus modeļus. Katra modeļa izlaišana ir liels notikums. Jaunākais modelis ar leģendāro emblēmu ir Civic Type R, kuru paredzēts laist apgrozībā 2015. gadā.

Leģendārā sarkanā Type R emblēma ir mūsu sacīkšu klāsta simbols.

Honda no otras puses: 2015. gadā izlaistais Civic Type R.

Sacīkstēs

Mēs vienmēr esam piedalījušies sacīkstēs un vienmēr turpināsim to darīt.

Mūsu dalība sacīkstēs Formula One sākās jau sešdesmitajos gados, un mēs esam piedalījušies gan kā komanda, gan kā dzinēju ražotājs. 2015. gada sezonā uzņēmums Honda ir atkal gatavs sacensties. Jebkuras sacīkstes ir uzvara neatkarīgi no tā, vai gūstam vai negūstam godalgotas vietas, jo ikreiz, kad piedalāmies, mēs uzzinām ko jaunu par mūsu automašīnām. Iegūtās zināšanas mēs izmantojam automašīnās, kurās braucat jūs.