INFORMĀCIJA PRESEI

2017. GADA HONDA CIVIC TYPE R

2017, 4 jūlijs

Izstrādāts pilnīgi no jauna, lai sniegtu maksimālu gandarījumu no braukšanas

  • Saglabā raksturīgos Honda sportisko hečbeku gēnus
  • Augsta šasijas stingrība ar mūsdienīgu adaptīvo balstiekārtu un stūres sistēmu
  • Visātrākais automobilis savā segmentā ar vislabāko paātrinājumu
  • Jaunums - braukšanas režīmu izvēle sniedz nepārspējamu lietošanas daudzveidību
  • Izstrādāts paralēli jaunajam Civic standarta hečbekam, sniedzot dinamikas priekšrocības abiem modeļiem

Video

Civic Type R 2017

Civic Type R 2017

Pilnīgi jaunais Honda Civic Type R ir veidots no nulles ar mērķi sniegt vislielāko gandarījumu no braukšanas sportisko hečbeku segmentā kā uz ielas, tā sacīkšu trasē.

Pilnībā no jauna radītais Type R tika izstrādāts paralēli Civic standarta hečbekam, un abi modeļi ir ieguvuši abpusējas dinamikas un komforta priekšrocības. Tas saglabā raksturīgos Honda sportisko hečbeku gēnus un apvieno tīro priekšpiedziņas šasijas dinamiku ar agresīvu dizainu un smalki pārdomātu aerodinamiku.

Jauns vienmasas spararats kopā ar precīzu sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu samazina sajūga inerci par 25% un piedāvā par 7% zemāku galējo pārnesuma attiecību, lai uzlabotu atsaucību paātrināšanās laikā. Pārnesumkārbas apgriezienu sinhronizācijas funkcija padara pārnesumu pārslēgšanu vienmērīgāku un novērš rāvienus pārāk augstu vai pārāk zemu apgriezienu rezultātā. Apgriezienu sinhronizācijas funkcija padara sporta automobiļa ar manuālo pārnesumkārbu vadīšanu vēl baudāmāku.

Viegla un īpaši stingra virsbūve ir novatorisku inženieru risinājumu un konstrukcijas tehnoloģiju rezultāts. Pateicoties tai, kā arī pazeminātam smaguma centram un izsmalcinātajai jaunajai balstiekārtai, automobilis var lepoties ar iespaidīgu dinamiku.

Uzlabotā dubultās ass statņa priekšējā balstiekārta samazina stūres rata kustību priekšējo riteņu paātrinājuma laikā un ļauj labāk sajust automobili braucot līkumos uz saķeres robežas. Type R aizmugures daudzsviru balstiekārta uzlabo braukšanas komfortu un stabilitāti lielā ātrumā.

Jaunais dubultā zobrata maināmas attiecības elektriskais stūres pastiprinātājs ir līdzīgs Civic standarta modelī izmantotajam, taču tam ir optimizēts pārnesumu diapazons, lai sniegtu precīzāku un drošāku sajūtu lielā ātrumā.

Optimizētā un pilnveidotā 2,0 litru VTEC turbo dzinēja jauda ir 320 ZS pie 6500 apgr./min, bet maksimālais griezes moments ir 400 Nm no 2500 līdz 4500 apgr./min. Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņemt tikai 5,7 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 272km/h, kas ir gan visstraujākais paātrinājums, gan vislielākais maksimālais ātrums šajā segmentā. Tas ir arī visātrākais Type R Nirburgringas Nordšleifes trasē ar apļa laiku 7 minūtes 43,8 sekundes.

2017. gada Type R ir pieejami jauni braukšanas režīmi - standarta "Sport" un trasei piemērotajam "+R" režīmam pievienojas "Comfort" iestatījums. Tie visi pielāgo balstiekārtas stingrību, stūres ģeometriju un atsaucību uz gāzes pedāli vadītāja vēlmēm. Salīdzinājumā ar iepriekšējo Type R lielākā atšķirība starp katra braukšanas režīma amortizācijas pakāpi ļauj efektīvāk izmantot automobili uz dažādiem ceļa seguma veidiem. Īpaši jāpiemin "Comfort" režīms, kas sniedz augstu komforta pakāpi un mierīgāku stūres reakciju.

Civic Type R agresīvais siluets neļauj palikt nepamanītam tā dinamiskajam raksturam. Jaunais Civic ir platāks, garāks un zemāks par tā priekšgājējiem un lepojas ar īsām pārkarēm un muskuļotām līnijām. Izteikti agresīvā "seja", platās riteņu arkas un izteiksmīgās priekšas un aizmugures gaisa atveres skaidri norāda uz Civic sportisko dabu.

Aerodinamikas elementu klāstā ietilpst gluda apakšējā grīda, priekšējais spoileris, plāns antispārns un gaisa virpuļu ģeneratori jumta līnijas aizmugurējā malā. Tie nodrošina vislabāko līdzsvaru starp cēlējspēku un gaisa pretestību segmentā un izcilu stabilitāti lielā ātrumā.

Pilnīgi no jauna izveidotais interjers piedāvā paaugstinātu kvalitāti, komfortu un izsmalcinātību. Priekšā un aizmugurē sēdošajiem tagad ir labāka redzamība un vairāk vietas, kur baudīt Type R spožo dinamiku, bet ietilpīgais bagāžas nodalījums un novatoriskais uz sāniem nobīdāmais pārsegs ļauj automobilim būt vispraktiskākajam un daudzpusīgākajam no visiem sporta hečbekiem.

Jaunais Civic Type R tika izstrādāts vienas programmas ietvaros ar pārējiem desmitās paaudzes Civic saimes modeļiem. Tas ir lielākais globālais viena modeļa projekts Honda vēsturē.

Jaunā Type R ražošanu ir paredzēts uzsākt 2017. gada vasarā "Honda of the UK Manufacturing" (HUM) ražotnē Svindonā, kas ir desmitās paaudzes Civic hečbeka globālais ražošanas centrs. Type R tiks eksportēts uz Eiropu un citiem pasaules tirgiem, ieskaitot Japānu un ASV. Tā piedāvāšana Ziemeļamerikas tirgū iezīmēs pirmo reizi, kad jebkurš Honda Type R modelis tiks pārdots tajā oficiāli.

Video

Civic Type R 2017