INFORMĀCIJA PRESEI

FRANKFURTES AUTOMOBIĻU IZSTĀDĒ HONDA ATKLĀS CR-V HIBRĪDA PROTOTIPU

2017, 5 septembris

  • Pirmoreiz Eiropā Honda SUV tiks piedāvāts ar hibrīda tehnoloģiju
  • Hibrīda prototipa dizainā ir saglabāts pazīstamā pasaules SUV dižpārdokļa siluets un ieviestas pilnīgi jaunā CR-V Eiropas specifikācijas
  • Inteliģentā Multi Mode Drive (i-MMD) hibrīda sistēma iekļauj 2,0 litru i-VTEC benzīna dzinēju un divus elektromotorus, kas kopā nodrošina vienmērīgu jaudu un griezi
  • Klāsta otra piedāvātā piedziņa ir 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinējs

2017. gada Frankfurtes automobiļu izstādē Honda atklās CR-V hibrīda prototipu, prezentējot zīmola pirmo Eiropā piedāvāto elektrificēto SUV. Hibrīda prototips ir ieguvis jaunu stilu, kas ieskicē gaidāmo Eiropas specifikāciju CR-V modeļu klāstu.

CR-V hibrīda prototipa pirmizrāde ir pirmā reize, kad pilnīgi jaunais CR-V tiek izrādīts Eiropas automobiļu izstādē. Tajā ir saglabāts pazīstamā pasaules dižpārdokļa SUV siluets, piešķirot tam revolucionāru dizainu, kas ir gan izsmalcināts, gan sportisks. Platāks, augstāks un garāks par iepriekšējo versiju, jaunā CR-V hibrīda prototips ir apveltīts ar jaunu eksterjera stilu un platāku stāju, pateicoties izteiksmīgajām, muskuļotajām riteņu arkām.

Jaunajā SUV ir sasniegts elegances un sportiskuma līdzsvars – ar šaurākiem priekšējiem statņiem, kas sniedz plašāku telpu plecu augstumā, kā arī ar lielākiem riteņiem un riepām. Dzinēja pārsegam un aizmugures stūriem ir asākas kontūras un automobiļa priekšgalu rotā jaunākā Honda ģimenes “seja” ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

CR-V hibrīda prototipa divu motoru i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) sistēma iekļauj elektromotoru piedziņai, 2,0 litru i-VTEC četrcilindru Atkinsona cikla benzīna dzinēju elektroenerģijas ģenerēšanai un piedziņai un atsevišķu elektriskā ģeneratora motoru. Hibrīda sistēmai nav nepieciešama tradicionālā transmisija, tā ir aprīkota ar vienu fiksēta pārnesuma attiecību, kas veido tiešu savienojumu ar kustīgajām detaļām un nodrošina vienmērīgu griezes pārnesi sistēmā.

I-MMD sistēma noteic, kā visefektīvāk izmantot degvielu un elektroenerģiju, tas nozīmē, ka autovadītājam nav jāpārslēdz trīs braukšanas režīmi: EV Drive (elektroautomobiļa piedziņa), Hybrid Drive (hibrīda piedziņa) un Engine Drive (dzinēja piedziņa).

EV Drive: piedziņas motors jaudu saņem tikai no akumulatoriem, nodrošinot bezizmešu braucienu. Hybrid Drive: benzīna dzinējs nodrošina jaudu elektroģeneratora motoram, kas savukārt sniedz jaudu elektropiedziņas motoram. Šajā režīmā pārpalikusī benzīna dzinēja jauda ar ģeneratora starpniecību tiek novadīta atpakaļ, lai uzlādētu akumulatorus. Engine Drive: riteņiem piedziņu nodrošina benzīna dzinējs, bet “uz pieprasījumu” vienmēr ir pieejama papildu jauda no elektriskās piedziņas motora.

Vairumā braukšanas situāciju pilsētā optimālai efektivitātei automobilis pārslēgsies starp hibrīda piedziņas režīmu un elektroautomobiļa piedziņas režīmu. Dzinēja piedziņas režīms tiek iedarbināts, ja tas ir nepieciešams straujam paātrinājumam un efektīvai braukšanai pa šoseju.

2018. gada CR-V būs pieejams arī ar Honda 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinēju ar sešu pārnesumu manuālo vai CVT bezpakāpju variatora transmisiju. Eiropas tirgos pilnīgi jaunais CR-V nebūs pieejams ar dīzeļa piedziņu.

Plašāka informācija par pilnīgi jaunā Honda CR-V Eiropas modeļiem tiks apstiprināta tad, kad nākamā gada sākumā tiks atklāts automobilis ar ražošanas specifikāciju. Jaunais SUV Eiropas tirgos oficiāli tiks atklāts 2018. gadā.