INFORMĀCIJA PRESEI

Honda Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jauno CR-V

Ženēvas automobiļu izstādē tiks prezentēta pasaules dižpārdokļa SUV* jaunā versija Eiropas tirgum
Elegants un sportisks dizains ar asākām kontūrām un platāku stāju
Tiks piedāvāta arī pilnīgi jauna septiņu sēdvietu versija
Pirmoreiz Eiropā Honda CR-V tiks piedāvāts ar hibrīda tehnoloģiju
Pirmās piegādes klientiem Eiropā plānotas 2018. gada rudenī

Honda 2018. gada Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jaunā CR-V Eiropas versiju. Jaunās paaudzes pasaules dižpārdokļa SUV* uzstāda jaunus standartus salona kvalitātes, izsmalcinātības un plašuma jomās, tostarp pirmo reizi piedāvājot septiņu sēdvietu versiju. 

Arī jaunā šasija ir visizmalcinātākā, kāda jelkad radīta priekš CR-V, un ļauj automobilim nodrošināt aizraujošu braukšanas pieredzi, nevainojamu brauciena komfortu un izcilas spējas apvidus apstākļos. 

Eksterjera dizaina evolūcija un augstākās kvalitātes salons
Pilnīgi jaunajam CR-V ir svaigs un izsmalcināts eksterjera dizains ar platākām, muskuļotākām riteņu arkām, asākām dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūrām, kā arī jaunā Honda ģimenes “seja” ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Šaurāki priekšējie statņi, skulpturālas formas priekšējie un aizmugures buferi, kā arī iebūvētā Honda aktīvā priekšējās restes aizvēršanas sistēma palīdz jauno CR-V padarīt par vienu no aerodinamiski efektīvākajiem automobiļiem savā klasē. 

Jaunais salona dizains ietver horizontālu priekšējā paneļa izkārtojumu, kas izceļ vēl plašāko kabīni, akcentējot salona platumu un paužot automobiļa spēku. Panelis aprīkots ar diviem 7 collu displejiem, bet slēdžu izkārtojums racionalizēts, vienkāršojot gaisa kondicionēšanas vadības bloku un novietojot to zem centrālā skārienekrāna.

 

Klasē vadošais praktiskums un jauna septiņu sēdvietu versija

Pilnīgi jaunais CR-V lepojas ar nedaudz lielākām eksterjera proporcijām nekā tā priekštecis, savukārt, garāka riteņu bāze dāvā ievērojami plašāku salonu. Klasē efektīvākais telpas izmantojums sniedz dāsnas ērtības ikvienam braucējam, kā arī platāku un dziļāku bagāžas nodalījumu un bagāžas slieksni. Jaunā divu pozīciju bagāžnieka grīda nodrošina gludu virsmu garu priekšmetu pārvadāšanai, bet brīvroku elektriski atveramās bagāžas nodalījuma durvis padara ērtāku iekraušanu un izkraušanu.

Atjautīgas funkcijas atvieglo jaunā CR-V lietošanu ikdienā. Piemēram, augstumu, kādā atveras bagāžas nodalījuma durvis, iespējams ieprogrammēt, lai tās neatsistos pret zemiem griestiem, bet kabīnes daudzveidību var uzlabot ar trīs režīmu centrālās konsoles uzglabāšanas nodalījumu izvēli. Iekraušanu vēl vairāk atvieglo jaunās viena pieskāriena “iegremdējamās” 60:40 dalījuma otrās rindas sēdekļu atzveltnes.

Pirmo reizi CR-V būs pieejams arī septiņu sēdvietu versijā. To izvēloties, trešās rindas sēdvietas nodrošinās neredzēti plašu telpu kājām, kā arī 101 grādu sēdekļa atzveltnes leņķi, pasažieriem dāvājot komfortu garajos braucienos. Arī piekļūšana trešās rindas sēdvietām ir vislabākā savā klasē, pateicoties platajam durvju atvērumam un zemajam slieksnim.

Jaunie dzinēji dāvā iespaidīgu efektivitāti un braucienu
Pirmo reizi Eiropas SUV versijai tiks piedāvāta Honda hibrīda tehnoloģijas piedziņa. Pilnīgi jaunais CR-V būs pieejams ar Honda Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) hibrīda sistēmu, kas ietver 2,0 litru i-VTEC Atkinsona cikla benzīna dzinēju un divus elektromotorus un sniedz reālu efektivitāti un bezrūpīgu braukšanu. I-MMD sistēma neizmanto tradicionālo transmisiju – tās vietā tā ir aprīkota ar kompaktu ierīci ar vienu fiksētu pārnesuma attiecību, kas izveido tiešu savienojumu starp kustīgajām detaļām un nodrošina vienmērīgu griezes pārnešanu.

Ir pieejams arī 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinējs, kas nodrošina spēcīgu veiktspēju un klasē labāko degvielas ekonomiju. Jaudu tam nodrošina sešu pārnesumu manuālā transmisija vai papildaprīkojuma CVT automātiskā transmisija, kas noregulēta vēl lineārākai atsaucībai. 

Benzīna un hibrīda piedziņas standarta aprīkojumā ir pieejamas ar priekšējo riteņu piedziņu, bet abas var izvēlēties ar Honda jaunāko pilnpiedziņas tehnoloģiju – “reāllaika AWD ar inteliģento kontroles sistēmu” (Real Time AWD with Intelligent Control System™) –, kas nodrošina CR-V maksimālas spējas apvidus apstākļos. Visām versijām klīrenss ir paaugstināts par 38 mm līdz 208 mm AWD benzīna modelim.

Pirmās Honda CR-V ar 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinēju piegādes sagaidāmas 2018. gada rudenī, bet hibrīda modeļu piegādes tiks uzsāktas 2019. gada sākumā. 

*JATO Dynamics mērījums, kumulatīvais pārdošanas apjoms CY2013-2016