Scroll

Informācija presei

Trīs no trīs – Type R: britu salonauto čempions Mets Nīls Silverstonas GP trasē uzstāda trešo Type R 2018. gada izaicinājuma apļa rekordu

• Jaunais priekšējo riteņu piedziņas automobiļa apļa rekords Silverstonas GP trasē 2 minūtes 31,32 sekundes
• BTCC leģenda Mets Nīls uzstāda jaunu rekordu ar sērijveida Type R automobili 
• Trešais Type R izaicinājuma apļa rekords apliecina, ka Civic Type R ir līderis savā klasē
• Type R 2018. gada izaicinājuma ietvaros  jau ir pārspēti apļa rekordi Magny-Cours trasē Francijā un Spā-Frankošampas trasē Beļģijā

 

Pēc diviem Honda Civic sasniegumiem Type R 2018. gada izaicinājumā Magny-Cours un Spā-Frankošampas trasēs augstas veiktspējas hečbeks ir uzstādījis jaunu 2 minūšu 31,32 sekunžu apļa rekordu priekšējo riteņu piedziņas automobiļiem Silverstonas GP trasē Lielbritānijā, pārspējot latiņu, ko uzstādīja iepriekšējās paaudzes Civic Type R līdzīgā izaicinājumā 2016. gadā. 


Type R vadīja trīskārtējais britu čempionāta uzvarētājs Mets Nīls (Matt Neal), kas pašreiz ar Honda Civic Type R piedalās 2018. gada BTCC Halfords Yuasa Racing sastāvā.


Silverstonas GP ir aizraujoša 5,89 km trase ar liela ātruma taisnēm un līkumiem, kas apvienoti ar tehniski sarežģītāk izbraucamiem posmiem, kuros nepieciešams precīzs automobiļa novietojums. Optimizētajam 2,0 litru VTEC TURBO dzinējam nodrošinot satriecošu ātrumu, Civic Type R parādīja zibenīgu sniegumu, ļaujot Nīlam maksimāli izmantot taisnes un strauji paātrināties plūstošajos līkumos.

Runājot par Type R un tā vadāmību, Bertrāns Bagete teica: “Ar priekšējo riteņu piedziņu parasti ir nepietiekama stūres pagriešana, bet šis automobilis ir nevainojami līdzsvarots. Tas uzreiz sniedz lielu pārliecību, jo saņem lielisku stūres atbildes reakciju, sevišķi braucot +R režīmā. Šasija ir ļoti stingra, aizmugure – ļoti stabila un priekšgalam ir izcila vilce, nodrošinot labu priekšējo riteņu saķeri. Arī aerodinamiskā komplektācija ļoti palīdz automobilim izveidot labu saķeri ar segumu, braucot lielā ātrumā, tas ir satriecošs līmenis.

Man kā sacīkšu pilotam ir skaidrs, ka Type R ir radīts trasei, bet tas ir tikpat piemērots ikdienas braukšanai uz ielas. Sēžot automobilī, ir ļoti ērti, un arī redzamība uz visām pusēm ir ļoti laba.”

Honda uzstādīja iepriekšējo Spā-Frankošampas apļa rekordu līdzīgā izaicinājumā 2016. gadā ar iepriekšējās paaudzes Civic Type R. Automobilis sasniedza apļa laiku rekordus arī Silverstonas trasē, Eštorilas autodromā un Hungaroringā. 2018. gada izaicinājums šajās trīs trasēs atgriezīsies šīs vasaras laikā.

Pārējos Type R 2018. gada izaicinājuma trašu rekordu pārspēšanas braucienos piedalīsies bijušais Formula 1 pasaules čempions un pašreizējais NSX Super GT pilots Džensons Batons (Jenson Button) (Lielbritānija), WTCR pilots Tiagu Monteiru (Tiago Monteiro) (Portugāle) un BTCC leģenda Mets Nīls (Matt Neal) (Lielbritānija).

Jaunais Spā-Frankošampas trases apļa rekordlaiks ir trešais apļa rekords, kas uzstādīts ar jauno Honda Civic Type R. 2017. gada aprīlī automobilis kļuva par ātrāko priekšējo riteņu piedziņas standarta specifikāciju automobili Nirburgringas Nordšleifes trasē ar apļa laiku 7 min 43,8 s. Pagājušajā mēnesī Type R izaicinājuma ietvaros WTCR pilots Estebans Gerieri (Esteban Guerrieri) ar priekšējo riteņu piedziņas sērijveida automobili uzstādīja jaunu 2 min 1,51 s apļa rekordu Magny-Cours GP trasē Francijā.

Jaunais Honda Civic Type R uztur Honda augstas veiktspējas hečbeku asinslīnijas mantojumu un ir ātrākais automobilis ar straujāko paātrinājumu savā klasē. Jaunākais automobilis slavenajā “sarkanā H” saimē ir daļa no pilnīgi jaunās desmitās paaudzes Civic izstrādes programmas – lielākās Honda vēsturē – un tika radīts, lai dāvātu visaizraujošāko braucienu karsto heču segmentā kā uz ielām, tā sacīkšu trasēs. Tas lepojas ar vieglu, ārkārtīgi stingru virsbūvi, zemu smaguma centru un izsmalcinātu divasu sviru priekšējās piekares sistēmu, kas samazina griezes ietekmi uz stūrēšanu un uzlabo līkumu izbraukšanu.