Scroll

INFORMĀCIJA PRESEI

CR-V 2018

1. Ievads: Pasaules dižpārdokļa SUV pilnīgi jaunā versija

2. Izsmalcināts un sportisks eksterjera dizains ar jau pazīstamo siluetu un augstākās kvalitātes salonu

3. Jaudīgais benzīna dzinējs nodrošina reālu efektivitāti un bezrūpīgu braukšanas pieredzi

4. Līdz šim visizsmalcinātākā CR-V šasija – aizraujoša dinamika un pirmklasīgs braukšanas komforts

5. Pilnveidotās tehnoloģijas uzlabo CR-V reālo AWD veiktspēju un spējas apvidus apstākļos

6. Klasē labākā telpas efektivitāte līdz šim vislielākajā CR-V salonā

7.Nozarē vadošā drošības veiktspēja un Honda Sensing™ standarta aprīkojumā

APLŪKOT >> 

1. Ievads: Pasaules dižpārdokļa SUV pilnīgi jaunā versija

  • Uzlabots komforts, ērtības un savienojamība 
  • Vēl plašāks, un pirmo reizi piedāvājam septiņu sēdvietu versiju
  • Benzīna dzinējs dāvā klasē labāko veiktspējas un efektivitātes kombināciju

Kopš pirmās paaudzes modeļa ieviešanas 1995. gadā Honda CR-V ir kļuvis par pasaulē visvairāk pārdoto SUV. Populārā kompaktā SUV jaunākā versija tika izstrādāta, lai pārspētu klientu cerības un dāvātu uzlabotas un unikālas funkcijas. Jaunais CR-V tagad ir aprīkots ar virkni izsmalcinātu tehnoloģiju un nodrošina viscaur izcilu kvalitāti. 

Pilnīgi jaunajam CR-V ir svaigs un izsmalcināts eksterjera dizains ar platākām, muskuļotākām riteņu arkām, asākām dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūrām, kā arī jaunā Honda ģimenes “seja” ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Jaunais modelis paaugstina standartus salona kvalitātes, izsmalcinātības un plašuma ziņā – tostarp pirmo reizi piedāvājot septiņu sēdvietu versiju benzīna AWD modeļiem. Pielīdzinoties Premium zīmolu produktiem, tas nodrošina uzlabotu brauciena kvalitāti, stūrēšanas reakciju, virsbūves kontroli un NVH pārvaldību. Pilnveidots ikvienā jomā, pilnīgi jaunais CR-V sniedz vēl vairāk komforta, ērtību un savienojamības.

Pilnīgi jaunais CR-V lepojas ar nedaudz lielākām eksterjera proporcijām, bet garāka riteņu bāze un platāka šķērsbāze dāvā ievērojami plašāku salonu. Klasē efektīvākais telpas izmantojums sniedz dāsnu telpu ikvienam braucējam, kā arī platāku un dziļāku bagāžas nodalījumu un platāku iekraušanas atvērumu. Jaunā divu pozīciju bagāžas nodalījuma grīda nodrošina gludu virsmu garu priekšmetu pārvadāšanai, bet brīvroku elektriski atveramās bagāžas nodalījuma durvis padara ērtāku iekraušanu un izkraušanu.

Atjautīgas funkcijas atvieglo jaunā CR-V lietošanu ikdienā. Piemēram, atvērtu bagāžas nodalījuma durvju augstumu var ieprogrammēt, lai izvairītos no atsišanās pret zemiem griestiem, bet kabīnes elastīgumu vairo trīs režīmu uzglabāšanas nodalījums viduskonsolē, savukārt jaunās, ar vienu darbību nolaižamās otrās rindas sēdekļu atzveltnes ar 60:40 dalījumu nodrošina ātru un vienkāršu iekraušanu.

Platformas dizains ietver Honda ekskluzīvo nākamās paaudzes ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) virsbūves struktūru, kas apvieno virkni savienotu konstrukcijas elementu, kuras sadursmes gadījumā vienmērīgi sadala trieciena enerģiju. Papildus tam visa klāsta standarta aprīkojumā ietverta Honda Sensing™ pakete, kas ir viens no visaptverošākajiem aktīvās drošības un autovadītāja palīgsistēmu komplektiem savā klasē un ietver radara un kameras sniegto atbalstu.

 

 

2. Izsmalcināts un sportisks eksterjera dizains ar jau pazīstamo siluetu un augstākās kvalitātes salonu

  • Svaigs eksterjera dizains ar vēl garāku riteņu bāzi, lielākiem riteņiem un riepām vēl muskuļotākai un atlētiskākai stājai
  • Moderns un dinamisks SUV stils bez liekām līnijām
  • Uzlabota aerodinamika, tostarp CR-V pirmoreiz tiek izmantota Honda “Active Shutter Grille” sistēma
  • Premium klases salons pauž spēku un uzticamību un ir apdarināts ar reljefiem materiāliem

Pilnīgi jaunajā Honda CR-V saglabāts pazīstamā pasaules dižpārdokļa SUV siluets, piešķirot tam evolucionāru dizainu, kas ir gan izsmalcināts, gan sportisks. Jaunajam CR-V ir svaigs eksterjera dizains ar platākām riteņu arkām, asākām dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūrām, kā arī jauno, Honda zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Jaunā CR-V svarīgākie dizaina mērķi bija radīt modernu un dinamisku SUV, kas būtu arī ārkārtīgi funkcionāls. Honda mērķis bija pilnveidots un izsmalcināts piedāvājums ar tīru un mūsdienīgu stilu bez liekām līnijām.

Viena no būtiskākajām inženieru ieviestajām izmaiņām bija riteņu bāzes pagarināšana par 30 mm. Šī izmaiņa ne vien nodrošina vairāk vietas automobiļa salonā, bet arī padara SUV stāju vēl atlētiskāku, jo riteņi tagad ir izvietoti vēl tuvāk virsbūves stūriem. Lielāku disku un riepu kombinācija apvienojumā ar īso aizmugurējo pārkari un diviem izpūtējiem pastiprina automobiļa atlētisko izskatu.

Priekšā drosmīgais dizains ietver jaunāko Honda saimes “seju”, ieskaitot masīvo spārnu grafiku un zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu formu, LED lukturiem ietilpstot standarta aprīkojumā. Vienlaidu formas priekšējais buferis ar tīrāku kontūru nekā tā priekštecim ieskauj šauro priekšējo resti. Asās dzinēja pārsega kontūras aizved skatienu pie elegantā, ar jumtu sapludinātā vējstikla un tālāk pa jumta līniju līdz aizmugurējam spoilerim. 

Automobiļa aizmugure ir spēcīgāk konturēta salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes CR-V, un to papildina vēl platākas visu četru riteņu arkas. Tā dinamisko izskatu pastiprina augstā, sasprindzinātā plecu līnija – kas palielina automobiļa apjomu – un mirdzošās, virzienā no priekšējo riteņu arkām uz automobiļa aizmuguri augšupejošās apdares līnijas.

Augšējās logu līnijas noslēgums, sasniedzot automobiļa aizmuguri, noliecas, veidojot paralēli ar bagāžas nodalījuma kontūrām. Hromētās apdares līnija asi savienojas ar augšupejošo viduslīniju gar sānu logu apakšmalu, vēl vairāk izceļot automobiļa sportisko tēlu.

Asi konturētie LED aizmugures lukturi plūst gar plecu līnijas aizmugurējo malu un ieskauj automobiļa aizmugures stūrus, abās pusēs radot L formas grafiku kā ietvaru aizmugurējam stiklam. Apdari noslēdz hromēta josla, kas stiepjas visā bagāžas nodalījuma durvju platumā starp lukturiem.

Klienti var izvēlēties vienu no astoņām eksterjera krāsām: tīrtoņa Rallye Red, metāliskajām Lunar Silver, Modern Steel, Cosmic Blue un Premium Crystal Red vai perlamutra Platinum White, Crystal Black un Premium Agate Brown.

Vieglmetāla diski pieejami 17, 18 un 19 collu izmēros atkarībā no specifikācijām, un augstākie aprīkojuma līmeņi tiks aprīkoti ar panorāmas stikla jumtu standarta aprīkojumā.

Uzlabota aerodinamika
Pilnīgi jaunais Honda CR-V ir aerodinamiski visefektīvākais automobilis savā klasē* un tika izstrādāts, apvienojot hidrodinamisko modelēšanu, mērogā darināta modeļa testus vēja tunelī, kā arī Honda pirmos pilna mēroga modeļa testus vēja tunelī, tostarp braucot uz stenda.

Šaurie priekšējie statņi nodrošina plašu vietu plecu augstumā un ieskauj ar jumtu sapludināto vējstiklu virs glīti paslēptajām logu tīrītāju slotiņām. Pateicoties rūpīgi veidotajai priekšējā bufera formai, gaisa turbulence ap automobiļa priekšgalu ir būtiski samazināta. Slaido jumta līniju, kas aprīkots ar spuras tipa antenu, papildina dzinēja un automobiļa apakšpuses aizsargi, nodrošinot vienmērīgu gaisa plūsmu virs un zem CR-V, samazinot gaisa pretestību un uzlabojot brauciena stabilitāti.

Aizmugurējā bufera malas virzienā uz automobiļa vidu sašaurinās, noslēdzoties ar asām ielocēm abās pusēs. Apvienojumā ar aizmugurējo lukturu izteiksmīgajām malām nedaudz augstāk, šīs ieloces palīdz novirzīt gaisa plūsmas no automobiļa sāniem. Gaisa turbulenci vēl vairāk samazina funkcionālais spoilers virs bagāžas nodalījuma. Kopējais aerodinamiskās gaisa pretestības samazinājums salīdzinājumā ar iepriekšējo CR-V mazina arī trokšņa rašanos pret virsbūves paneļiem un dažādiem izvirzījumiem, tādējādi sniedzot gan degvielas efektivitāti, gan klusāku salonu.

Gaisa ieplūdes atveres, kas atrodamas priekšpusē zem hromētās Honda emblēmas, pieder pie Honda “Active Shutter Grille” sistēmas, kas uzlabo degvielas ekonomiju. Parasti sistēma pēc iespējas vairāk tur restes režģus aizvērtus, pat braucot pilsētā, lai uzlabotu aerodinamisko veiktspēju. Bet nepieciešamības gadījumā sistēma iedarbina elektromotoru, kas pakāpeniski atver restes aizvarus tik, cik ir vajadzīgs, lai nodrošinātu gaisa plūsmu dzinēja nodalījumā. Centrālais procesors seko līdzi svarīgākajiem temperatūras mērījumiem – dzinēja dzesēšanas šķidruma, transmisijas eļļas un gaisa kondicionēšanas sistēmas – lai noteiktu labāko aizvaru pozīciju.

Augstākās kvalitātes salons
Mērinstrumentu panelim un kabīnes izkārtojumam izmantotais spēcīgais horizontālais uzsvars vairo salona plašuma izjūtu. Elegantais dizains pauž spēka un viengabalainības gaisotni, savukārt daudzveidīgi reljefie apdares materiāli liecina par salona augsto kvalitāti. 

Plašais, rūpīgi nošūtais, pieskārienam maigais panelis stiepjas visas kabīnes platumā, to sadala spīdīgi melni akcenti, bet durvju paneļu augšējās daļas apdarinātas ar mīkstiem polsteriem autovadītāja un pasažieru ērtībām. Honda ir paplašinājuši priekšējo kāju aiļu telpu, paaugstinot paneļa apakšējo daļu.

Durvju un paneļa apakšējās daļas apdarē izmantotā gludā un izsmalcinātā koka imitācija sniedz dabiskas krāsas noskaņu. Mirdzošā metāliskā apdare izgrezno gaisa ventilācijas atveres, stūri, durvju rokturus un klimata kontroles paneli, piešķirot tiem mūsdienīgu izskatu. Augstākās kvalitātes sēdekļu polsterējums standarta aprīkojumā ir ar greznu melna auduma apdari, bet augstākajos aprīkojuma līmeņos pieejama izvēle starp maigu melnas vai ziloņkaula krāsas ādas apdari.

Honda ir racionalizējusi ekrānu izvietojumu salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes CR-V, un tagad tas ir aprīkots ar tikai vienu centrālo skārienekrānu, kā arī 7 collu autovadītāja informācijas saskarnes (DII) ekrānu, kas redzams cauri stūrei. Arī vadības slēdžu izvietojums ir vienkāršots, ietverot vienkāršu gaisa kondicionēšanas vadības paneli, kas atrodas zem skārienekrāna.

Klasē vadošo redzamību uz priekšu nodrošina šaurie priekšējie statņi, kas ir par 10 mm šaurāki nekā iepriekšējam modelim, uzlabojot skatiena leņķi. Tomēr Honda ir spējuši saglabāt statņu izcilās drošības īpašības, izmantojot īpaši augstas izturības tēraudu. Arī skats uz ceļu pāri dzinēja pārsegam ir uzlabots, pateicoties autovadītājam neredzamās virsbūves daļas samazinājumam par 60 mm.

Pilna viedtālruņa integrācija
Jaunā CR-V otrās paaudzes Honda Connect programmatūra piedāvā uzlabotu intuitīvo darbību un pilnu, vienmērīgu viedtālruņa integrāciju caur Apple CarPlay vai Android Auto.

Integrācija caur Apple CarPlay nozīmē, ka Honda Connect tagad ienes iPhone funkcionalitāti Jūsu braukšanas pieredzē, nodrošinot saskarni caur CR-V iebūvēto displeju. Autovadītāji var saņemt braukšanas norādījumus, zvanīt, nosūtīt un saņemt ziņojumus, kā arī klausīties mūziku caur skārienekrānu vai ar balss komandu palīdzību, izmantojot Apple Siri komandas. 

Android Auto ir izveidots, lai nodrošinātu autovadītājiem vienkāršu, intuitīvu veidu, kā izmantot Android viedtālruņus caur pieskāriena vai balss saskarnēm, samazinot potenciālo uzmanības novēršanu. Atbalstītās funkcijas ietver Google Maps, Google Now, ziņojumus, mūziku un vairākas citas populārākās aplikācijas atkarībā no tirgus.

Autovadītāja informācijas saskarne
Stūres priekšā novietotas pilnīgi jaunas mērinstrumentu ciparnīcas, un panelis aprīkots ar lielu pilnkrāsu 7 collu TFT-LCD autovadītāja informācijas saskarnes (DII) centrālo displeju, kam abās pusēs novietoti dzinēja dzesēšanas šķidruma temperatūras un degvielas līmeņa mērītāji. Jaunais DII ietver lielu digitālo spidometru un lineāru tahometra lasījumu. DII apakšdaļā ir integrēta “satura zona”, kuru autovadītājs var ritināt un izvēlēties dažādu infoizklaides saturu, tostarp navigācijas instrukcijas, SMS un e-pasta teksta attēlošanu (ieskaitot ar balsi aktivizējamās atbildes), audioceliņu informāciju, viedtālruņa kontaktus, pilnpiedziņas sistēmas statusu un viedo automobiļa uzturēšanas informāciju.

Uz DII attēlojamās informācijas ritināšana un atlase tiek veikta ar slēdžiem uz stūres kreisā spieķa. Tie sniedz autovadītājam iespēju ritināties cauri DII režīmiem un regulēt iestatījumus, veikt alfabētisko meklēšanu – piemēram, starp kontaktiem vai skaņu ierakstiem, – kā arī atlasīt izvēlēto informāciju, lai attēlotu to uz mērinstrumentu paneļa DII. Uz stūres kreisā spieķa atrodas arī integrētās Bluetooth®3 HandsFreeLink® tālruņa sistēmas slēdži. Slēdžu un DII displeja kombinācija autovadītāja tiešajā skatiena zonā palīdz mazināt uzmanības novēršanu braucot.

Ar slēdžiem uz stūres labā spieķa var regulēt adaptīvās kruīza kontroles un joslas saglabāšanas palīgsistēmas iestatījumus.

* (Honda iekšējo testu dati)

 

3. Jaudīgais benzīna dzinējs nodrošina reālu efektivitāti un bezrūpīgu braukšanas pieredzi

  • 1,5 VTEC TURBO benzīna dzinējs piedāvā klasē labāko jaudas un efektivitātes kombināciju
  • Modernās tehnoloģijas uzlabo automobiļa atsaucību un samazina berzi un masu
  • Honda jaunākā CVT sniedz vēl tiešākas un lineārākas transmisijas sajūtas

Jaunajā CR-V izmantots Honda 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinējs, kas debitēja jaunākajā Honda Civic un ir pielāgots, aprīkojot to ar īpaši CR-V izstrādātu turbīnu. Tas nodrošina apbrīnojamu klasē vadošo jaudas un efektivitātes kombināciju, kā arī ir aprīkots ar virkni tehnoloģiju, lai dāvātu optimālu braucienu un veiktspēju.

VTEC TURBO jauda ir 173 ZS (127 kW) pie 5600 apgr./min, ja tas ir aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju (6MT), un 193 ZS (142 kW) pie 5600 apgr./min CVT modeļiem. Maksimālā jauda ir 220 Nm starp 1900 un 5000 apgr./min 6MT un 243 Nm starp 2000 un 5000 apgr./min CVT.

Jaunais VTEC TURBO dzinējs nodrošina vides veiktspēju, kas atbilst klases līderiem. Oficiālās CO2 emisijas ir 143 g/km 6MT priekšējo riteņu piedziņas modelim, 149 g/km 6MT pilnpiedziņas modelim un 158 g/km ar CVT aprīkotajiem automobiļiem – kas standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar pilnpiedziņu. Degvielas ekonomija NEDC kombinētajā ciklā ir 6,3 l/100 km (44,8 mpg) 6MT FWD modelim, 6,4 l/100 km (43,9 mpg) 6MT AWD un 6,8 l/100 km (41,5 mpg) CVT AWD modelim.

Jaudas palielinājums salīdzinājumā ar iepriekšējo benzīna CR-V nozīmē, ka jaunais automobilis dāvā augstāku veiktspēju, kā arī ievērojami uzlabotu efektivitāti. Paātrinājums no 0–100 km/h aizņem 9,3 sekundes, un maksimālais ātrums ir 211 km/h (131 mph). 

VTEC TURBO iekārtas modernās tehnoloģijas optimizē jaudu un efektivitāti, uzlabojot reakciju un samazinot iekšējo berzi un svaru.

Cilindru bloks un kloķvārpsta
Vieglais, zem augsta spiediena lietais alumīnija bloks ar atsevišķi pastiprinātiem galvenajiem stiprinājumiem samazina svaru, bet lietas dzelzs cilindru odere paildzina izturību. Ikviena vieglās, kaltās tērauda kloķvārpstas tapa ir mikroskopiski nopulēta, lai samazinātu iekšējo berzi. 

Cilindru galvas un vārsti
Vieglās DOHC cilindru galvas ir lietas no alumīnija sakausējuma zem augsta spiediena. Izplūdes atveres ir izlietas tieši cilindru galvās, tāpēc nav nepieciešamības pēc tradicionālā atsevišķā izplūdes kolektora. Klusa zemas berzes ķēde darbina dubulto augšējo sadales vārpstu un četrus katra cilindra vārstus. Sadales vārpstas piedziņai nav jāveic apkopes visā dzinēja kalpošanas laikā. Lai palīdzētu vēl vairāk samazināt svaru, tiek izmantotas jaunas, dobas sadales vārpstas ar plānām sieniņām.

Lai uzlabotu degvielas efektivitāti, samazinātu emisijas un vairotu jaudu, izplūdes vārsti ir uzpildīti ar nātriju. Dobā kamera vārsta iekšpusē ir piepildīta ar nātriju, ko atdzesē izplūdes atveres dzesēšanas apvalks. Kad sadales vārpsta tuvojas vārsta galvai, nātrijs palīdz atdzesēt visu vārstu. Ja vārsts tiek no iekšpuses atdzesēts, nav nepieciešams bagātināts degvielas maisījums – bieža prasība dzinējiem ar turbīnu, lai palīdzētu atdzesēt izplūdes vārstus. Tā rezultātā liesāks maisījums samazina emisijas, uzlabo degvielas efektivitāti un palielina jaudu. 

Dual-VTC sistēma maina ieplūdes un izplūdes sadales vārpstu atvēršanās laikus neatkarīgi un nepārtraukti, optimizējot sadegšanu, lai tā vislabāk atbilstu braukšanas apstākļiem. Vārstu sakrišanas laiku var palielināt vai samazināt atkarībā no dzinēja ātruma un slodzes, pēc nepieciešamības palielinot dzinēja jaudu, reakciju vai efektivitāti. 

Virzuļu dzesēšanas un berzes samazināšanas tehnoloģija
Dzinēja virzuļi palīdz uzturēt stabilu sadegšanu un, pateicoties virzuļu galvu dobajai formai, uzlabo degvielas efektivitāti. Vieglajiem virzuļiem ir rūpīgi optimizēts dizains, lai samazinātu svaru, kas kustās turp un atpakaļ, kā arī zemas berzes pārklājums, kas veido unikālu rakstu, samazina vibrācijas un uzlabo darbības efektivitāti. 1,5 litru VTEC TURBO virzuļus atdzesē divas eļļas strūklas, kas virzītas uz katra virzuļa galvas apakšpusi, bet jonizētie virzuļu gredzeni palīdz samazināt berzi, uzlabojot darba efektivitāti.

Berzes līmeni starp virzuļiem un cilindriem vēl vairāk samazina rūpīgā slīpēšana, kas rada izcili gludu virsmu. Procesa laikā tiek izmantota divpakāpju slīpēšanas procedūra, nevis daudz tradicionālākā vienreizējā slīpēšana. Tas uzlabo arī dzinēja nodilšanas ilgtermiņa rādītājus. 

Vēl izcilo darbības efektivitāti nodrošina zemas viskozitātes eļļa (0W-20), īpašs divpakāpju eļļas sūkņa atlaišanas vārsts, zemas berzes eļļas aizvari, īpašs zemas pretestības virzuļu gredzenu dizains, zemas berzes sadales vārpstas ķēde un viegla kloķvārpsta.

Zemas inerces atvērtā turbīna ar elektronisku izplūdes vārstu
Salīdzinājumā ar citiem neliela darba tilpuma dzinējiem ar turbīnu VTEC TURBO turbīna ir kompaktāka un ar mazāku diametru. Tas ir nepieciešams maksimālai atbildes reakcijai. Nesadalītais turbīnas korpusa dizains palīdz turbīnai radīt pastiprinājuma spiedienu arī pie salīdzinoši maza droseles atvēruma un zemiem apgriezieniem. Turklāt elektroniski darbinātais izplūdes vārsts ļauj precīzi kontrolēt pastiprinājuma spiedienu.

Optimizēta CVT automātiskā transmisija

Izvēles CVT automātiskā transmisija tika konstruēta no jauna izmantojumam kopā ar Honda jaunākajiem VTEC TURBO dzinējiem. Tā ir aprīkota ar dubulto turbīnas amortizatoru griezes konvertēšanai, kas uzlabo izsmalcinātību un veiktspēju un palīdz izlīdzināt sākotnējo paātrinājumu. 

Salīdzinājumā ar tradicionālajām CVT sistēmām, kas paātrinājuma laikā bieži rada “gumijas lentes” sajūtu, Honda jaunākā CVT rada pilnīgi savādāku, daudz tiešāku un patīkamāku dzinēja jaudas padevi ar pakāpenisku attiecību efektu, kas nodrošina daudz lineārāku reakciju. Mērķis bija sniegt tādu CVT reakciju un atgriezenisko saiti, kas šķistu līdzīga divu sajūgu transmisijas dāvātajai pieredzei.

Honda CVT ir aprīkota ar divām papildu programmām, kas nodrošina situācijai atbilstošus drošības un veiktspējas uzlabojumus.
 
Agrākas pārslēgšanās bremzēšanas laikā (“Early Downshift During Braking” – EDDB) sistēma izmanto dzinēja palīdzību, lai sniegtu atbalstu autovadītājam bremzēšanas laikā. Kad sistēma konstatē ātruma samazināšanu, braucienu lejup no kalna vai līkuma izbraukšanas situāciju, ko iniciējusi bremžu sistēma, EDDB automātiski palielina dzinēja ātrumu, lai nodrošinātu bremzēšanu ar dzinēju. Tas savukārt ļauj ātrāk paātrināties pēc bremzēšanas vai uzņemt straujāku paātrinājumu pēc līkuma izbraukšanas.
 
“Fast Off” funkcija izmēra, cik strauji autovadītājs atlaiž akseleratora pedāli, un uztur dzinēja apgriezienus, lai nodrošinātu bremzēšanu ar dzinēju situācijās, kad autovadītājs pedāli atlaidis strauji. Šī sistēma ir īpaši testēta Eiropas daudzjoslu ātrgaitas automaģistrālēm. Piemēram, “Fast Off” atpazīst situāciju, kad autovadītājs gatavojas apdzīt priekšā braucošo automobili, bet nespēj veikt manevru, jo blakus joslā brauc cits automobilis. Autovadītājam strauji atlaižot akseleratora pedāli, lai ļautu blakus braucošajam automobilim aizbraukt, “Fast Off” uztur augstus dzinēja apgriezienus un gatavību pabeigt apdzīšanas manevru.

 

4. Līdz šim visizsmalcinātākā CR-V šasija – aizraujoša dinamika un pirmklasīgs braukšanas komforts

  • Šasija ir vieglāka un stingrāka nekā jelkad agrāk, dāvājot vēl dinamiskāku braukšanu
  • Platformā izmantota jauna īpaši augstas stiepes izturības tērauda paaudze, kas nodrošina uzlabotu dinamiku un izturību sadursmes gadījumā
  • Inovatīvas montāžas metodes uzlabo stingrību un NVH pārvaldību
  • Pilnīgi jaunā piekare dāvā komfortablu un braukšanas prieku sniedzošu pieredzi
  • Klasē vadošā salona izsmalcinātība, tostarp trokšņa izolācija

Pilnīgi jaunais CR-V ir balstīts uz Honda jaunākā šasijas dizaina, kas ir visizsmalcinātākais CR-V radītais dizains un gādā par to, lai automobilis dāvātu aizraujošu braukšanas pieredzi un pirmklasīgu brauciena komfortu. 

Vieglā un stingrā konstrukcija ir aprīkota ar izsmalcinātām priekšējās un aizmugurējās piekares sistēmām, zemu smaguma centru, jaunām kontroles tehnoloģijām un jaunu mainīgu attiecību stūrēšanu. Honda jaunākā visu riteņu piedziņas tehnoloģija – “Real Time AWD with Intelligent Control System™” jeb reāllaika pilnpiedziņa ar inteliģento kontroles sistēmu – kopā ar paaugstināto klīrensu dāvā CR-V unikālas spējas apvidus apstākļos.

Zemas inerces, ārkārtīgi stingro platformu radīt ļāva jaunā virsbūves konstrukcija, kurā izmantoti viegli augstas stiepes izturības materiāli – vieni no modernākajiem savā nozarē. Honda cieši sadarbojās ar jaunās paaudzes ārkārtīgi izturīgā, karsti spiestā tērauda, kas uzlabo visas virsbūves konstrukcijas izturību un samazina svaru, piegādātāju. Augstas izturības karsti spiestā tērauda izmantojums pilnīgi jaunajā modelī palielināts gandrīz līdz 9% salīdzinājumā ar 0% iepriekšējās paaudzes CR-V. Apvienotais augstas izturības 780 MPa, 980 MPa un 1500 MPa tērauda izmantojums jaunajā CR-V ir 36% salīdzinājumā ar 9% iepriekšējā modelī.

Uzlabota, jauna “unibody” konstrukcija
CR-V jaunās platformas dizains balstās uz izciliem materiāliem un izsmalcinātiem inženierkonstrukcijas procesiem un palīdzēja radīt šasiju, kas ir vieglāka nekā iepriekšējās paaudzes CR-V un kuras vērpes stingrība ir paaugstināta par 25%. “Unibody” konstrukcijas stingrība ievērojami uzlabo automobiļa iespaidīgās NVH īpašības.

Virsbūves montāžas process ietver arī inovatīvu augstas efektivitātes savienošanas metodi. Vispirms tiek samontēts viss iekšējais rāmis, tam seko ārējais rāmis un tad savienojumu vietas. Tas ir pretrunā ar tradicionālo virsbūves rāmja montāžu, kad vispirms tiek samontēts ārējais rāmis, tad iekšējais un tad savienojumu vietas. Šī jaunā ražošanas tehnoloģija būtiski uzlabo virsbūves vispārējo stingrību. 

Īsās metināšanas šuves svarīgākajās konstrukcijas vietās novietotas 20 mm attālumā salīdzinājumā ar tradicionāli ievērotajiem 40 mm un 45 mm attālumiem. Arī tas vēl vairāk uzlabo stingrību un izturību. 

Šīs dizaina, konstrukcijas un ražošanas inovācijas nodrošina virsbūves vispārējās lieces stingrības uzlabojumu par 35% salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes CR-V un vērpes stingrības uzlabojumu par 25%. Tas savukārt ļauj labāk noregulēt piekari, lai nodrošinātu izcilu veiktspēju un vadāmības veiktspēju, kā arī palīdz sasniegt Eiropas kvalitātes un izsmalcinātības standartus.

Satriecoša dinamika un pirmklasīgs komforts
Pilnīgi jaunā piekare un uzlabotā virsbūves stingrība nodrošina līdz šim visaizraujošāko un patīkamāko CR-V braukšanas pieredzi. Brauciena komforts salīdzinājumā ar tā priekšteci ir uzlabots, arī pateicoties jaunajiem mehāniskajiem iestatījumiem un moderno atbilstības uzlabošanas tehnoloģiju integrācijai. 

Platāka šķērsbāze un garāka riteņu bāze uzlabo stabilitāti, to papildina arī lielāku disku un riepu izmēru kombinācija. Neraugoties uz klīrensa paaugstināšanu par 35 mm, jaunā CR-V smaguma centrs ir identisks tā priekšteča smaguma centra augstumam. 

Izsmalcinātā platforma nodrošina optimizētu bāzi vislabākajiem uz autovadītāju fokusētas dinamikas iestatījumiem CR-V modeļa vēsturē. Inženieru komandas mērķis bija radīt ārkārtīgi izveicīgu SUV ar lineāru reakciju “viena kustība, viena darbība” koncepcijas ietvaros, kas fokusējas uz iepriekš paredzamu un acumirklīgu dinamisko pieredzi.

Automobiļa priekšgalā zemāko sviru tipa priekšējā MacPherson sviru piekare nodrošina augstu sānvirziena stingrību lineārai vadāmībai un garenvirziena stingrību optimizētam braucienam. Dubultā zobstieņa mainīgu attiecību elektriskais stūres pastiprinātājs – ar ko aprīkots arī jaunākais Honda Civic – ir speciāli noregulēts CR-V un Eiropas tirgus prasībām. Dubultā zobstieņa sistēma nodrošina izcilu atgriezenisko saiti un acumirklīgu reakciju, kas uzlabo linearitāti, vienmērīgumu un precizitāti.

Stūres vibrācijas ir samazinātas, palielinot stūres statņa diametru līdz 30 mm – tas ir par 36% platāks par iepriekšējo CR-V – un novietojot vieglo stūres pastiprinātāja motoru uz dubultā zobstieņa, nevis tā tradicionālajā novietojuma vietā uz stūres statņa. Ir uzlabota manevrēt spēja nelielā ātrumā, par 26% samazinot pagriezienu no atdures līdz atdurei – līdz 2,3 apgriezieniem.

Aizmugurē pilnīgi jaunās daudzsviru piekares iestatījumi kopā ar EPS regulējumiem nodrošina uzlabotu ģeometrisko stabilitāti prognozējamai braukšanai lielā ātrumā, izcilam brauciena komfortam un vēl lineārākai vadāmībai. Masīvais aizmugures stabilizatora stienis uzlabo pagriezienu izņemšanu un samazina virsbūves šūpošanos, bet jaunā peldošā, ar gumiju izolētā apakšrāmja konstrukcija uzlabo trokšņa izolāciju salīdzinājumā ar iepriekšējo CR-V modeli.

Hidrauliskās piekares iemavas, kas parasti tiek izmantotas luksusa klases automobiļos, ir uzstādītas gan priekšā, gan aizmugurē, nodrošinot izcilu brauciena izolāciju un uzlabotu šasijas vibrāciju kontroli.

Visiem četriem riteņiem ir uzstādītas lielākas bremzes nekā iepriekšējam CR-V modelim, 296 mm diski priekšā un 300 mm diski aizmugurē, un bremzēšanas jaudu uzlabo elektriskais bremžu pastiprinātājs (EBB), kas nodrošina klasē vadošo bremzēšanas veiktspēju un sajūtu. EBB pielāgo bremzēšanas veiktspēju automobiļa ātrumam un autovadītāja darbībām un salīdzinājumā ar tradicionālajām sistēmām spēj nodrošināt izcilu hidraulisko spiedienu daudz ātrāk pie mazāka spiediena uz bremžu pedāli jebkurā bremzēšanas situācijā.

“Agile Handling Assist” (AHA)
Honda “Agile Handling Assist” (AHA) CR-V ir uzstādīta pirmoreiz. Elektroniskā stabilitātes sistēma ir speciāli noregulēta Eiropas tirgum, lai atspoguļotu tipiskākos ceļa virsmu apstākļus un braukšanas stilus. Tā nodrošina neuzbāzīgu, diskrētu palīdzību vēl labākai drošībai un vienmērīgāku, paredzamāku automobiļa uzvedību kā nelielā, tā lielā ātrumā, kā arī gan maigu, gan strauju stūres vadību.

Klasē vadošā interjera izsmalcinātība
Pilnīgi jaunā platforma uzlabo klasē vadošo klusumu un izsmalcinātību salonā. Pirmklasīgo NVH pārvaldību nodrošina plašs skaņas izolācijas metožu izmantojums un trokšņu un vibrāciju radīšanas samazināšana virsbūves konstrukcijā.

Dzinēja trokšņu samazinātu rašanos nodrošināt palīdz pirmoreiz CR-V izmantotā aktīvā trokšņa novēršanas (“Active Noise Cancellation” – ANC) sistēma, kas visā klāstā ietilpst standarta aprīkojumā. ANC ir paredzēta, lai samazinātu zemas frekvences trokšņus salonā. Tā izmanto divus salonā iebūvētus mikrofonus, lai monitorētu šādus no dzinēja nākošus trokšņus, un tad rada precīzus “pretējās frekvences” audio signālus, lai tos neitralizētu. Sistēma darbojas, kad vien automobilis ir iedarbināts, neatkarīgi no tā, vai ir ieslēgta audio sistēma.

Dzinēja troksni vēl vairāk slāpē īpaša izolācija dzinēja pārsega priekšā, sānos un aizmugurē, dzinēja pārsega izolācijas panelis, dzinēja apakšpuses aizsegs un speciāli izolācijas materiāli mērinstrumentu panelī. Salonā āra trokšņus palīdz izolēt vienlaidu paklājs.

Stratēģiski novietotā virsbūves izolācija, kā arī akustiskie atdalītāji priekšējos, vidējos un aizmugures statņos, ar jumtu sapludinātais vējstikls – tas viss palīdz nodrošināt vispārēju klusumu salonā. Statņos iebūvētie atdalītāji samazina trokšņa pārvadīšanu no grīdas uz salonu, bet 360 grādos uzstādītā trīskāršā durvju izolācija samazina vēja radīto troksni. Arī katra sānu loga priekšējā uz aizmugurējā apakšējā stūrī ir izolācijas bloki, kas aizpilda spraugas starp virsbūvi un stiklu, vēl vairāk mazinot trokšņu traucējumus.

Lielo virsbūves paneļu forma veidota, izmantojot datorizēto inženieriju (CAE), ar konkrētu mērķi samazināt skaņas triecienviļņu troksni. Akustiskie automobiļa apakšdaļas aizsargi un priekšējo un aizmugurējo riteņu arku izolācija, kā arī salona un bagāžas nodalījuma grīdas vēl vairāk samazina trokšņus un vibrācijas.

 

5. Pilnveidotās tehnoloģijas uzlabo CR-V reālo AWD veiktspēju un spējas apvidus apstākļos

  • Paaugstināts klīrenss salīdzinājumā ar tā priekšteci
  • Honda AWD programmatūras jaunākā versija uzlabo izveicību apvidus apstākļos un līkumu izbraukšanas dinamiku
  • Vēl augstākai efektivitātei AWD sistēma atvienojas, kad grieze aizmugures riteņiem nav nepieciešama

Jaunā CR-V spējas apvidus apstākļos uzlabo arī bāzes platformas dizains, jo tas nodrošina augstāku klīrensu nekā tā priekštecim, neietekmējot smaguma centru. 

Klīrenss zem automobiļa ir palielināts līdz 191 mm priekšējo riteņu piedziņas modeļiem un līdz 201 mm pilnpiedziņas modeļiem. Šis palielinājums nodrošina par 35 mm augstāku stāju nekā iepriekšējās paaudzes CR-V. Klīrensu paaugstināt daļēji palīdzēja lielāka diametra disku un riepu kombinācija, kas automobilim dāvā arī vēl muskuļotāku izskatu.

Honda jaunākā pilnpiedziņas tehnoloģija – “Real Time AWD with Intelligent Control System™” – ir noregulēta, lai nodrošinātu optimālu degvielas efektivitāti un brauktspēju. Tā palīdz priekšējam tiltam nodrošināt vienmērīgu un efektīvu braucienu pat ikdienas apstākļos, piemēram, pievadot jaudu aizmugures riteņiem, uzsākot braukšanu pēc apstāšanās.

Pilnpiedziņas sistēma izmanto vairāku disku sajūgu, kas savieno piedziņas vārpstu ar aizmugurējo diferenciāli un kuru darbina ar elektromotoru aprīkots hidrauliskais sūknis. Tā vieglais un degvielas efektīvais dizains nodrošina optimālu veiktspējas līdzsvaru, uzlabotas spējas un drošību kā uz ceļa, tā apvidus apstākļos, nevajadzīgi nepalielinot piedziņas sistēmas svaru. Kad griezes pievadīšana aizmugurējiem riteņiem nav nepieciešama, piemēram, kruīza lielā ātrumā laikā, piedziņas vārpsta no aizmugurējiem riteņiem tiek atvienota, lai samazinātu mehānisko pretestību.

AWD sistēmas programmatūrai veiktie uzlabojumi nodrošina iespēju nepieciešamības gadījumā pievadīt līdz pat 60% griezes aizmugurējiem riteņiem, kā arī vispārēju griezes palielinājumu sistēmā – par 10% līdz 550 Nm. Tā rezultāts ir uzlabota veiktspēja sliktas vilces apstākļos, kā arī vēl atsaucīgāka un spējīgāka veiktspēja, braucot kalnup.

Veicot izmaiņas programmatūras regulējumos, jaunā AWD sistēma piedāvā arī vēl dinamiskāku līkumu izbraukšanas veiktspēju, saņemot atgriezenisko saiti no slīpuma līmeņa un stūrēšanas sensoriem, kā arī (aktuatora – please take out) lineārās kontroles.

 

 

6. Klasē labākā telpas efektivitāte līdz šim vislielākajā CR-V kabīnē

  • Garā riteņu bāze un platā šķērsbāze dāvā ievērojami plašāku salonu
  • Vairāk vietas visiem braucējiem, un pirmoreiz septiņu sēdvietu versija
  • Klasē vadošā bagāžas nodalījuma ietilpība un līdz šim vislielākais bagāžas nodalījums
  • Uzlabotas ērtību funkcijas, tostarp ar vienu pieskārienu nolaižami sēdekļi un brīvroku elektriski atverams bagāžas nodalījums

Jaunais Honda CR-V paaugstina standartus salona kvalitātes, izsmalcinātības un daudzveidības jomās – nedaudz lielākie izmēri salīdzinājumā ar tā priekšteci dāvā būtiski plašāku salonu.

Pateicoties platākajai šķērsbāzei un garākajai riteņu bāzei – 2660 mm, kas ir 40 mm pagarinājums salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, – visiem braucējiem tiek nodrošināta plaša telpa, palielinot “tandēma attālumu” starp pirmo un otro sēdekļu rindu par 50 mm. Autovadītājs un priekšā sēdošais pasažieris var baudīt par 5 mm plašāku telpu galvai un par 16 mm plašāku vietu gurnu augstumā salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes CR-V, bet plānākās un plakanākās degvielas tvertnes proporcijas aizmugurējo riteņu priekšā dāvā papildu 50 mm telpu kājām otrās rindas pasažieriem.

Jaunā CR-V priekšējo sēdekļu atzveltnes ir veidotas tā, lai nodrošinātu optimālu komfortu autovadītājam un priekšējam pasažierim, kā arī būtu pēc iespējas plānākas, paplašinot vietu kājām otrajā rindā sēdošajiem. 

Priekšējos sēdekļos sēdošajiem pieejams četros virzienos regulējams jostasvietas atbalsts, kas piedāvā vertikālu regulēšanu 80 mm diapazonā un horizontālu regulēšanu 35 mm diapazonā. Ir pieejami arī enerģiju taupoši, ātri uzsilstoši apsildāmie sēdekļi ar uzsildāmiem sēdekļu spilveniem priekšā un aizmugurē braucošajiem un apsildāmas sēdekļu atzveltnes autovadītājam un priekšējam pasažierim.

Pirmo reizi CR-V – Honda piedāvā septiņu sēdvietu versiju ar pārsteidzoši plašu vietu kājām trešajā rindā sēdošajiem, kas nodrošina pasažieru komfortu garajos braucienos. Plati atveramās durvis un integrētie salona rokturi nodrošina klasē vieglāko iekāpšanu, bet otrās rindas sēdekļi bīdās uz priekšu par 150 mm, veidojot plašu iekāpšanas zonu. 

Bagāžnieka ietilpība ir vadošā savā klasē ar lielāko iekraušanas atvērumu CR-V modeļu vēsturē. Platuma palielinājums par 160 mm un maksimālais kravas garums 1830 mm – par 250 mm garāks salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli (1800 mm 7 sēdvietu versijai) – ļauj pārvadāt 19,5 collu rāmja kalnu velosipēdu. 

Jaunās, ar vienu kustību nolaižamās 60:40 dalījuma sēdekļu atzveltnes nodrošina ātrāku un vieglāku iekraušanu un pilnīgi gludu virsmu lielāku priekšmetu novietošanai. Jebkuras no otrās sēdekļu rindas atzveltnēm nolaišanu iespējams paveikt ar vienu roku, sēdekļu pamatne noslīd tuvāk grīdai, ļaujot aizmugurējo atzveltni nolaist gludi virs tās. Arī atzveltnes pacelšanu var paveikt ar vienu roku.

Virkne atjautīgu funkciju padara CR-V daudzveidīgāk izmantojamu nekā jelkad agrāk. Jaunā divu pozīciju bagāžas nodalījuma grīda nodrošina vairākas konfigurācijas – gluda bagāžas nodalījuma grīda augšējā pozīcijā ļauj viegli iekraut lielus priekšmetus vai garākus priekšmetus zemākajā pozīcijā ar līdz 100 kg atļauto kravas svaru. 

Augstākajos aprīkojuma līmeņos ir pieejama brīvroku elektriskā bagāžas nodalījuma atvēršana, kas aprīkota arī ar atvēršanas augstuma saglabāšanu atmiņā. Īpašnieki var iestatīt CR-V bagāžas nodalījuma atvēršanās augstumu līdz vēlamajai robežai atkarībā no telpas, kas pieejama ap automobili, kas ir jo sevišķi parocīgi šaurās vietās ar zemiem griestiem vai ja automobiļa aizmugure atrodas tuvu sienai. Funkcija “apturi un paturi” ļauj apturēt nodalījuma atvēršanos jebkurā vēlamajā pozīcijā, sniedzot īslaicīgu kontroli pār atvēršanās augstumu (ja atvērts virs 1185 mm) bez nepieciešamības pārprogrammēt iestatījumus.

Jaunā trīs režīmu viduskonsole pielāgojas dažādām prasībām. “Konsoles paliktnis” režīmā uz tās var novietot 5,5 collas lielu viedtālruni. Paliktni iespējams pagriezt virzienā uz priekšu vai aizmuguri vai parocīgi paslēpt, tādējādi nodrošinot trīs dažādas uzglabāšanas konfigurācijas. Pozīcijā uz priekšu viedtālruņa paliktnis nosedz galveno uzglabāšanas nodalījumu papildu drošībai un privātumam. Pavērsts uz aizmuguri, paliktnis atdala mazākos priekšmetus, bet ļauj piekļūt apakšā esošajam nodalījumam. Ja paliktnis tiek paslēpts pavisam, uzglabāšanas nodalījums ir pietiekami liels rokassomas vai portatīvā datora ievietošanai.

Četras USB uzlādes rozetes salonā ļauj pieslēgt vairākus tālruņus, planšetdatorus un citas personīgās elektroniskās ierīces. Priekšā braucošajiem pieejamas 1,5 A un 1,0 A USB uzlādes rozetes, kā arī divas augstāka strāvas stipruma 2,5 A USB uzlādes rozetes viduskonsoles aizmugurē otrās rindas pasažieriem. 

Braucēji var izmantot īpaši lielo durvju kabatu ietilpību – tās ir par 48% garākas priekšā un par 63% aizmugurē –, to nodrošināja skaļruņu pārvietošana augstāk durvju paneļos salīdzinājumā ar iepriekšējo CR-V.

 

7. Nozarē vadošā drošības veiktspēja un Honda Sensing™ standarta aprīkojumā

  • Tagad CR-V ir vēl drošāks, pateicoties jaunajai virsbūves konstrukcijai un uzlabotajām drošības tehnoloģijām
  • Stingrāks, izturīgāks un ar mazāku salona deformāciju sadursmes gadījumā
  • Honda Sensing™ ir visaptveroša aktīvo drošības sistēmu pakete
  • Sagaidāms augstākais Euro NCAP vērtējums

Pilnīgi jaunais CR-V tika radīts, lai nodrošinātu nozarē augstāko drošības veiktspēju. Tiek paredzēts, ka izstrādes komandas panākumi, radot klasē vadošo virsbūves stingrību un izturību apvienojumā ar visaptverošo aktīvās drošības tehnoloģiju klāstu, palīdzēs modelim sasniegt piecu zvaigžņu novērtējumu jaunākajos un stingrākajos Euro NCAP drošības testos.

Atbilstoši Honda “Drošība ikvienam” filozofijai visas pasīvās un aktīvās drošības sistēmas ir iekļautas visos jaunā CR-V aprīkojuma līmeņos. 

Ārkārtīgi spēcīgā, izturīgā un stingrā platforma nodrošina pamatu izcilai drošības veiktspējai saskaņā ar “Visu virzienu sadursmju drošības” koncepciju. Platformas dizains ietver Honda ekskluzīvo nākamās paaudzes ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) virsbūves struktūru, kas apvieno virkni savienotu konstrukcijas elementu, kuras sadursmes gadījumā vienmērīgi sadala trieciena enerģiju. Šāda konstrukcija palīdz mazināt spēkus, kas sadursmes brīdī tiek vērsti pret pasažieru karkasu, nodrošinot izcilu drošību frontālu, sānu un aizmugurēju sadursmju gadījumā. 

Seši drošības spilveni palīdz pasargāt braucējus sadursmes gadījumā un ietver i-SRS Airbag un i-Side Airbag tehnoloģijas.

Pasīvās drošības sistēmas pilnīgi jaunajā CR-V papildina Honda Sensing™ aktīvās drošības sistēmu un autovadītāja palīgsistēmu pakete, kas – pirmoreiz Honda vēsturē – ir uzstādīta visos CR-V aprīkojuma līmeņos. Honda Sensing™ ir viena no visaptverošākajām drošības tehnoloģiju paketēm savā klasē. Tajā tiek izmantota radara un kameras informācijas kombinācija, kā arī virkne augsto tehnoloģiju sensoru, kas brīdina un palīdz autovadītājam potenciāli bīstamās situācijās.

Honda Sensing™ aktīvās drošības tehnoloģiju pakete ietver:
“Collision Mitigation Braking System” (CMBS) (bremzēšanas sistēma sadursmes samazināšanai) sistēma: palīdz apstādināt automobili, ja sistēma konstatē, ka sadursme ar priekšā konstatēto automašīnu ir nenovēršama. Automātiski tiek atskaņots brīdinājuma signāls un nepieciešamības gadījumā piemērots bremžu spiediens
“Forward Collision Warning” (FCW) (brīdinājums par sadursmi ar priekšā braucošu transportlīdzekli): skenē ceļu priekšā, lai brīdinātu autovadītājus par potenciālu sadursmi, un sniedz vizuālus un skaņas brīdinājumus, lai mudinātu autovadītāju veikt koriģējošas darbības sadursmes novēršanai 
“Lane Departure Warning” (LDW) (brīdinājums par joslas šķērsošanu): konstatēs, ja automobilis novirzīsies no savas pašreizējās joslas, neaktivizējot pagrieziena signālu, un sniegs skaņas brīdinājumu, lai mudinātu autovadītāju veikt koriģējošas darbības
“Road Departure Mitigation” (RDM) (palīgsistēma nobraukšanas no ceļa mazināšanai): izmanto datus no vējstiklā iebūvētas kameras, lai konstatētu, vai automobilis novirzās no ceļa. Tas izmanto elektrisko stūres pastiprinātāju, lai veiktu nelielas korekcijas un saglabātu automobili savā joslā, un dažās situācijās veiktu arī nelielu bremzēšanu. Sistēma atslēdzas, ja konstatē, ka autovadītājs ir atguvis kontroli
“Lane Keep Assist System” (LKAS) (joslas saglabāšanas palīgsistēma): palīdz saglabāt automobili pašreizējās joslas vidusdaļā, konstatējot ceļa marķējumu ar monokulāro kameru un veicot nelielu stūrēšanas korekciju, lai vadītu automobili starp baltajām līnijām
“Adaptive Cruise Control” (ACC) (adaptīvā kruīza kontrole): autovadītājs var iestatīt savu vēlamo braukšanas ātrumu un attālumu līdz priekšā konstatētajam transportlīdzeklim, kas ļauj izmantot kruīza kontroli vieglos mainīga ātruma satiksmes apstākļos
“Traffic Sign Recognition” (TSR) (ceļa zīmju atpazīšanas sistēma): konstatē un automātiski atpazīst ceļa zīmes un parāda zīmes uz automobiļa mērinstrumentu paneļa IID
“Intelligent Speed Assist” (ISA) (inteliģentā ātruma palīgsistēma): kombinē autovadītāja iestatīto automātisko ātruma ierobežojumu ar TSR, lai automātiski pielāgotu automobiļa ātrumu ceļa zīmē noteiktajam ātrumam
“Intelligent Adaptive Cruise Control” (i-ACC) (inteliģentā adaptīvā kruīza kontrole): tehnoloģija, kas debitēja 2015. gadā Honda CR-V, paredz un automātiski reaģē uz citu transportlīdzekļu “iespraukšanos” automobiļa joslā uz daudzjoslu automaģistrālēm. Tajā izmantota kamera un radars, lai noteiktu citu transportlīdzekļu atrašanās pozīciju uz ceļa, un izmantots algoritms, kas izstrādāts, veicot plašus pētījumus uz Eiropas ceļiem, lai prognozētu iespējamību, ka citi transportlīdzekļi no blakus joslām “iesprauksies”. Tā ļauj jaunajam CR-V automātiski pielāgot ātrumu pirms citu transportlīdzekļu "iespraukšanās”, lai droši un ērti turpinātu ceļu.

Citas pilnīgi jaunā CR-V drošības tehnoloģijas ietver:
“Blind Spot Information” (aklās zonas informācijas sistēma): izmanto radaru tehnoloģiju, lai automātiski konstatētu un brīdinātu par transportlīdzekļiem autovadītāja aklajā zonā, un brīdina autovadītāju ar brīdinājuma simbolu sānu spogulī
“Cross Traffic Monitor” (sānu satiksmes uzraudzības sistēma) izmanto aizmugurējos sānu radara sensorus, lai brīdinātu autovadītāju par tuvojošos transportlīdzekli, braucot atpakaļgaitā
Daudzleņķu atpakaļskata kamera: nodrošina autovadītājam pilnu redzamību un tādējādi mierīgu manevrēšanu atpakaļgaitā; normālais 130 grādu skats, platais 180 grādu skats un skats no augšas uz leju

Standarta aprīkojumā aprīkots arī ar automobiļa stabilitātes palīgsistēmu (VSA®) ar vilces kontroli, kas uzlabo kontroles iespējas, automobilim paātrinoties, bremzējot, izbraucot līkumus, kā arī ar netiešo riepu spiediena monitorēšanas sistēmu (TPMS).