Scroll

Informācija Presei

HONDA LĪDZ 2025. GADAM APŅEMAS VEIKT PILNĪGU EIROPAS AUTOMOBIĻU ELEKTRIFIKĀCIJU

  • Honda paziņo par savām ambīcijām līdz 2025. gadam elektrificēt 100% savu Eiropā pārdoto automobiļu.
  • Atklāts Honda e Prototype – nākamais solis Honda elektrisko tehnoloģiju klāstā.
  • Honda paziņo par enerģijas pārvaldes biznesa izstrādi Eiropai.
  • Kā daļa no jaunā kopuzņēmuma nodibinātas partnerattiecības ar resursu apkopošanas uzņēmumu Moixa un uzlādes speciālistiem ubitricity.

Honda šodien Ženēvā kāpa uz skatuves, lai paziņotu par savu elektrifikācijas ambīciju turpmāku paātrināšanu. Uzņēmums paziņoja par savu nolūku līdz 2025. gadam 100% pāriet uz elektrisko piedziņu pārdošanu Eiropā. Šīs jaunās ambīcijas papildina zīmola 2017. gadā noteikto mērķi līdz 2025. gadam elektrificēt divas trešdaļas savu Eiropā pārdoto automobiļu un ir Honda globālās pārejas uz elektrifikāciju stūrakmens – neatņemama uzņēmuma 2030. gada vīzijas daļa.  

Uzstājoties šodienas preses konferencē, Toms Gārdners (Tom Gardner), Honda Motor Europe vecākais viceprezidents, teica: “…kopš mēs izteicām savu pirmo apņemšanos 2017. gada martā, pāreja uz elektriskajiem automobiļiem ir ievērojami paātrinājusi tempu. Vides pārmaiņas turpina veicināt pieprasījumu pēc tīrākas mobilitātes. Tehnoloģijas tiek nerimstoši pilnveidotas, un cilvēki maina savu viedokli par automobiļiem kā tādiem.”

 

Atklāts Honda e Prototype

Nākamais apliecinājums Honda elektrifikācijas ambīcijām ir Honda e Prototype. Pirmoreiz atklāts Ženēvā, automobilis parāda, kā izskatīsies Honda pirmais plašražošanas elektroautomobilis Eiropas tirgum. Pozicionēts kā pilsētas transportlīdzeklis, automobilis piedāvā konkurētspējīgu vairāk nekā 200 km nobraucamo attālumu un “ātrās uzlādes” funkciju, kas nodrošina 80% uzlādi tikai 30 minūtēs. Tas apveltīts arī ar Honda zīmolam raksturīgo braukšanas dinamiku, pateicoties sportiskai aizmugurējo riteņu piedziņas konfigurācijai. Honda e Prototype ražošanas versija tiks atklāta šā gada otrajā pusē. 

Pilnā hibrīda tehnoloģijas atklāšana 

2019. gada sākumā Honda veiksmīgi atklāja pilnīgi jauno CR-V Hybrid, kas bija aprīkots ar uzņēmuma divu motoru i-MMD pilnā hibrīda tehnoloģiju. Honda paredz, ka pilnā hibrīda tehnoloģija spēlēs galveno lomu, lai uzņēmums varētu sasniegt savu mērķi līdz 2025. gadam 100% elektrificēt savu klāstu.

 

Honda izstrādās enerģijas pārvaldības risinājumu biznesu Eiropai

Honda izmantoja izdevību Ženēvas preses konferencē dalīties pirmajā informācijā par enerģijas pārvaldības risinājumu biznesa izstrādi Eiropai.  Šis paziņojums turpina 2017. gadā Frankfurtes automobiļu izstādē prezentēto divvirzienu uzlādes koncepciju Power Manager. 

Honda mērķis ir izveidot enerģijas pārvaldības produktu un pakalpojumu portfeli, kas piedāvātu visaptverošus risinājumus gan EV klientiem, gan pakalpojumu sniedzējiem Eiropā.

Toms Gārdners teica: “Šis Honda ir nozīmīgs solis, mūsu mērķis ir nodrošināt nozarē vadošās inovācijas, atklājot mūsu enerģijas pakalpojumus… lai radītu papildu pievienoto vērtību kā enerģijas sistēmu operatoriem, tā EV klientiem.”

 

Honda sadarbojas ar EVTEC, lai turpinātu pilnveidot savu Honda Power Manager divvirzienu tehnoloģiju (savienojamu ar akumulatoru elektriskajiem automobiļiem, piemēram, Honda e Prototype), un plāno tuvākajos gados piedāvāt tās komerciālo versiju.
Honda ir paziņojuši arī par sadarbību ar vēl diviem ārējiem partneriem:

- Moixa, uzņēmumu, kas specializējas resursu uzkrāšanas tehnoloģijās, ļaujot klientiem gūt labumu no dalīšanās ar savu EV akumulatoru kapacitāti un kontroli pār tiem 

- Ubitricity, vadošo uzlādes risinājumu piegādātāju, tostarp inovatīvas pieejas izgudrotāju ielu uzlādes risinājumiem pilsētvidē

Nākamais solis ir sākt iespējamības izpēti šo tehnoloģiju ieviešanai Londonā, Lielbritānijā, un Ofenbahā, Vācijā. Par turpmāko attīstību tiks ziņots šā gada laikā. 

 

 

Redaktora piezīmes

Par Moixa

Moixa (www.moixa.com) ir vadošais inteliģento akumulatoru uzņēmums Lielbritānijā. Moixa izgatavo viedos akumulatorus un rada GridShare programmatūru, lai pārvaldītu akumulatoru un elektroautomobiļu vieduzlādi. GridShare® pārvalda vairāk nekā 50 MWh rezidentālo akumulatoru aptuveni 6000 mājokļos Lielbritānijā un Japānā – veidojot vienu no pasaulē lielākajām virtuālajām jaudas ražotnēm. Programmatūrā izmantots mākslīgais intelekts, lai izpētītu un optimizētu ikdienas uzlādes, izmantotu zema oglekļa līmeņa resursus un izdevīgāko dienas periodu tarifus. GridShare platforma ļauj arī pārvaldīt un uzturēt lielus akumulatoru un elektroautomobiļu parkus, nodrošinot elastīgus pakalpojumus radniecīgajos tirgos.
 
Moixa nesen tika izvēlēts kā Global Cleantech 100 uzņēmums no 13 900 kompānijām un pēdējo divu gadu laikā ir piesaistījis vairāk nekā £16 miljonu lielu finansējumu, tostarp vadošo Japānas uzņēmumu ieguldījumus. Uzņēmumam ir nepārspējama pieredze enerģijas uzglabāšanas inovāciju jomā, vairāk nekā 12 gadus veikti pētījumi, saņemtās dotācijas un veiktie pilotprojekti £6 miljonu vērtībā un vairāk nekā 20 enerģijas uzkrāšanas, viedas uzglabāšanas un elektroautomobiļu optimizācijas tehnoloģiju patenti.

 

Par ubitricity

ubitricity – Gesellschaft für verteilte Energiesysteme mbH: Knuta Hehtfišera (Knut Hechtfischer) un dr. Frenka Pavličeka (Dr. Frank Pawlitschek) mērķis, nodibinot ubitricity 2008. gadā, bija iemācīt elektroautomobiļiem (EV) uzlādēties no atjaunojamo enerģiju avotiem, tiklīdz tie ir novietoti stāvvietā. Šodien ubitricity kā viens no vadošajiem inteliģentu EV uzlādes un apmaksas risinājumu sniedzējiem apvieno tehnisko pieredzi, proti, mobilā elektrības skaitītāja izstrādi, ar digitalizācijas iespējām. Rezultāts ir tehniski vienkāršākas un lētākas uzlādes stacijas, kas ļauj uzlādes infrastruktūru izvērst plašāk, izmantojot apgaismojuma stabus. Turklāt šī pieeja atrisina izaicinājumu, ko sagādā rēķinu izrakstīšana atsevišķiem autoparka automobiļiem un nekustamo īpašumu nozarei. Mobilie elektrības skaitītāji ļauj pārvērst EV inteliģentos elektroenerģijas uzglabātājos – kas ir svarīgs elements atjaunojamo enerģiju attīstībā. www.ubitricity.com