Scroll

Informācija Presei

Pilnīgi jaunais Jazz – Honda elektrifikācijas ambīciju līderis

  • • Leģendārā Jazz nākamā paaudze ar divu motoru hibrīda tehnoloģiju standarta aprīkojumā.
  • • “e:HEV” hibrīda tehnoloģija sniedz izcilu izsmalcinātību un efektivitāti.
  • • Pilnīgi jaunais Jazz ir pirmais ar “e:Tehnoloģija” zīmola emblēmu, kas tiks piešķirta visiem Honda nākotnes elektrificētajiem produktiem.
  • • Jauna Crosstar versija.
  • • Moderna savienojamība ar ierīcēm nodrošina intuitīvu lietošanu un bezvadu viedtālruņa spoguļošanas iespēju.
  • • Saglabāts klasē vadošais telpas plašums ar ievērojami uzlabotu komforta līmeni.
  • • Uzlabota SENSING drošības sistēma.
  • • Jaunais Jazz Eiropas tirgos tiks atklāts 2020. gadā.

  •  

Honda ir atklājuši pilnīgi jauno Jazz, kas pirmo reizi aprīkots ar divu motoru hibrīda piedziņas tehnoloģiju standarta aprīkojumā. Populārā B segmenta hečbeka jaunā paaudze turpina klasē vadošo komfortu un plašumu, ar ko slavens ir Jazz, kā arī nodrošina izcilu “EV līdzīgu” braukšanas dinamiku, modernas tehnoloģijas un drošības funkcijas. 

Jaunais Jazz plaša patēriņa tirgū ieviesīs hibrīda jaudas efektivitātes priekšrocības un veiktspēju un ļaus Honda ātrāk sasniegt ambiciozo mērķi – aprīkot 100% zīmola Eiropas modeļu klāstu ar elektriskajām piedziņām līdz 2022. gadam.

Nākamās paaudzes Jazz būs pirmais Honda Eiropas klāsta modelis, kas leposies ar jauno “e:HEV” piedziņas emblēmu. Šis ir pirmais “Honda e:Tehnoloģijas” zīmola piemērs, kas aptvers visus nākotnes elektrificētos produktus. 

 

Atklāta jauna Crosstar versija

Vēl viens Jazz klāsta papildinājums ir jaunā Crosstar versija, kas radīta tiem, kuri vēlas krosovera stila dizainu. Pieejams ar standarta modeļa hibrīda piedziņu un salona aprīkojumu, jaunais Crosstar lepojas ar paaugstinātu klīrensu, unikālu priekšējās restes dizainu, ūdensizturīgu salona apdari un integrētiem jumta reliņiem.

Jauns, tīrs minimālisma dizains

Honda nākamās paaudzes B segmenta hečbeks ir acumirklī atpazīstamā Jazz silueta evolūcija. Tīrā, vienmērīgā dizaina filozofija, kas raksturos visus nākotnes Honda modeļus, seko funkcionalitātes un skaistuma vadmotīviem, kas pirmoreiz pausti Honda e.

Pateicoties jaunajām strukturālajām tehnoloģijām, priekšējā statņa platums ir uz pusi mazāks nekā iepriekšējam modelim, uzlabojot horizontālo redzamību uz priekšu. Elegantais priekšējo statņu dizains iespējams, pateicoties ievērojami uzlabotajai vērpes stiprībai un jaunajām konstrukcijas tehnoloģijām, kas trieciena enerģiju novada uz priekšējo sānu logu stūriem un durvju statņiem.

Dabiskās, precīzās līnijas stiepjas horizontāli gar automašīnas sāniem, radot formu vienkāršību. Asākas vertikālās plecu līnijas izceļ aizmugures spoileri un riteņu arkas, uzsverot automašīnas plato stāju un stabilitātes sajūtu. Automašīnas aizmugures dizains atspoguļo priekšgala tīrās līnijas, ietver jaunu, elegantu horizontālu lukturu izkārtojumu un diskrētu jumta spoileri.

Izcila hibrīda veiktspēja: e:HEV

Pirmoreiz Eiropā Jazz būs pieejams tikai ar moderno divu motoru hibrīda piedziņu, kas nodrošina izcilu spēcīgas un bezrūpīgas veiktspējas un iespaidīgas degvielas ekonomijas kombināciju. Sistēma ir izstrādāta no jauna speciāli Jazz un nodrošina vienmērīgas, atsaucīgas un tiešas braukšanas sajūtas.

Jauna, intuitīvi uztverama savienojamība

Intuitīvā infoizklaides tehnoloģija ar nevainojamu pieslēgumu pie automašīnas sistēmām un WiFi tīklāja nodrošina braucējiem savienojumu ar ikdienas dzīvi. Jaunais LED skārienekrāns aprīkots līdzīgi viedtālrunim, lai ar pirksta kustību varētu šķirstīt nesen izmantotās aplikācijas un mediju sarakstus. Visaptverošo iebūvēto aplikāciju klāstu var papildināt ar viedtālruņa ekrāna spoguļošanu caur iebūvētajām Android Auto un Apple CarPlay, kas pirmo reizi Jazz braucējiem ir pieejamas caur bezvadu pieslēgumu.

Salons: kvalitāte un komforts

Pilnīgi jaunā Jazz salona kvalitāte sniedz B segmentā nepārspētu komforta līmeni un plašumu.

Modernais salona izkārtojums atdarina tīro eksterjera izskatu, un to papildina lietotājam draudzīgs, nepārblīvēts mērinstrumentu panelis. Platais viduskonsoles roku balsts atgādina augstāka segmenta automašīnu salona specifikācijas.

Jaunie, vēl platākie un ķermeni stabilizējošie priekšējie sēdekļi sniedz matraču konstrukcijas atbalstu agrākās atsperu konstrukcijas vietā un palīdz novērst nogurumu garo braucienu laikā. Uzlabots aizmugures sēdekļu dizains un biezāks polsterējums dāvā lielāku komfortu arī pasažieriem.

Šaurais priekšējo statņu dizains uzlabo horizontālās redzamības komfortu visiem braucējiem, nodrošinot bagātīgu dabisko gaismu caur plašo vējstiklu un priekšējiem sānu logiem, palīdzot vairot plašuma sajūtu salonā.

Atjautīgs izvietojums saglabā nepārspējamo plašumu

Pilnīgi jaunais Jazz ir saglabājis klasē vadošo salona plašumu, iepriekšējo paaudžu lepnumu, hibrīda piedziņas sastāvdaļas atjautīgi izvietojot šasijā un dzinēja nodalījumā. Lielākais salona telpas plašuma noslēpums ir degvielas tvertnes novietošana šasijas vidū zem priekšējiem sēdekļiem – unikāli šai klasei. Tas ļāva Jazz saglabāt ārkārtīgi daudzveidīgos aizmugurējos “maģiskos sēdekļus” Magic Seats, kas nodrošina gan sēdekļu pacelšanu, gan nolaišanu līdz līdzenai virsmai atkarībā no bagāžai nepieciešamās vietas.

Honda Sensing nodrošina visaptverošu drošības komplektāciju

Noslēdzot jaunā Jazz pamatīgo aprīkojumu, Honda piedāvā savā klasē visaptverošāko moderno drošības funkciju un autovadītāja palīgsistēmu komplektu.

Zīmola Honda Sensing tehnoloģiju komplekts ir pilnveidots, pateicoties jaunai plašāka leņķa un augstākas izšķirtspējas kamerai, kas aizvieto iepriekšējo kameru un radara konstrukciju. Tas nodrošina labāku izpratni par automašīnai apkārt notiekošo, tostarp atpazīstot ceļa malas bez apmalēm vai ceļa marķējuma.

Sadursmes spēku mazinoša bremžu sistēma (CMBS) ir uzlabota ar nakts redzamību, lai pamanītu gājējus un riteņbraucējus arī tad, ja nav ielu apgaismojuma, un tagad tā iedarbina bremzes, ja ceļu aizšķērso pretī braucoša vai priekšā izbraucoša automašīna. Jaunā kameras sistēma arī ļauj adaptīvajai kruīza kontrolei (ACC) braukt satiksmes sastrēgumos nelielā ātrumā un izmantot joslas ieturēšanas palīgsistēmu (LKA) uz pilsētas un lauku ceļiem, kā arī uz daudzjoslu šosejām vēl labākai drošībai plašākā situāciju gammā.

Nākamās paaudzes Honda Jazz pārdošana Eiropas tirgos sāksies 2020. gada vidū.