Scroll

INFORMĀCIJA PRESEI

Saturs

  1. Ievads: Pilnīgi jaunais Jazz piedāvā efektivitāti, komfortu un klasē vadošo savienojamību
  2. Jaudīgā e:HEV hibrīda tehnoloģija sniedz izcilu veiktspējas un efektivitātes kombināciju
  3. Leģendārajai Jazz formai piešķirts nevainojami mūsdienīgs dizains
  4. Atjautīga komplektācija un klasē vadošais komforts maksimālam praktiskumam
  5. Izcila braukšanas dinamika bezrūpīgai braukšanas pieredzei
  6. Modernas automobiļa tehnoloģijas savieno autovadītājus ar viņu ikdienas dzīvi
  7. Visaptverošs Honda SENSING drošības tehnoloģiju klāsts
  8. Tehniskās specifikācijas

1. Ievads: Pilnīgi jaunais Jazz piedāvā izcilu efektivitāti, komfortu un klasē vadošo savienojamību

  • Modernā hibrīda piedziņa nodrošina optimālu efektivitāti un veiktspēju
  • Mūsdienīgais dizains ir leģendārā Jazz silueta evolūcija
  • Iepazīstinām ar jaunu Jazz versiju – Jazz Crosstar
  • Integrētas tehnoloģijas nodrošina nākamās paaudzes infoizklaidi un savienojamību
  • Klasē vadošā salona telpa un izcils praktiskums
  • Balstiekārtas uzlabojumi nodrošina dinamisku braukšanas pieredzi
  • Visaptverošs modernu drošības funkciju klāsts

Pilnīgi jaunie Honda Jazz un Jazz Crosstar nodrošina bezrūpīgu braukšanas pieredzi ar efektīvu un atsaucīgu veiktspēju, ko standarta aprīkojumā nodrošina uzlabotā e:HEV hibrīda tehnoloģija. Kā daļa no Honda jaunā e:TECHNOLOGY klāsta, nākamās paaudzes Jazz ir pieejams vienīgi ar e:HEV divu motoru hibrīda piedziņas tehnoloģiju un ir pirmais no sešiem elektrificētajiem Honda modeļiem, ko Eiropā plānots ieviest līdz 2022. gadam.

Jazz e:HEV ir izstrādāta, lai nodrošinātu pārliecinošu spēcīgas veiktspējas un iespaidīgas efektivitātes kombināciju, kas papildina automobiļa klasē vadošo salona komforta un praktiskuma līmeni.

Lai radītu revolūciju savu kompakto pilsētas automobiļu būtībā, Honda koncentrējās uz jaunu dizaina filozofiju, kas iekļauta japāņu priekšstatā par “Yoo no bi”. Tas atzīst skaistumu, kas pastāv ikdienas priekšmetos, kuri laika gaitā ir noslīpēti, padarot tos vēl skaistākus un ergonomiski ērtākus lietošanai to īpašajam mērķim.

"Mēs esam izstrādājuši šo automobili kā vienumu, kam piemīt spēja bagātināt to cilvēku ikdienas dzīvi, kuri to izmanto," skaidro Takeki Tanaka, Jazz lielo projektu vadītājs.

Kā nemitīga Jazz formas evolūcija, jaunā Jazz dizains ievieš plūstošas kontūras, ievērojot iepriekšējo paaudžu īsā priekšgala un salona, kas tiecas uz priekšu, siluetu. Šīs dizaina evolūcijas rezultāts ir jauna emocionālā pievilcība, kas papildina klasē vadošo komforta un praktiskuma līmeni, ar kuru slavens ir Jazz.

Izstrādājot pilnīgi jauno Jazz, Honda inženieri cieši sadarbojās ar dizaina komandu, lai nodrošinātu, ka automobilis saglabā klasē vadošo salona plašuma līmeni, kas ir iepriekšējo paaudžu iezīme. Tas tika panākts, gudri izvietojot hibrīda piedziņas sastāvdaļas šasijā un dzinēja nodalījumā.

e:HEV sistēma ir nule izstrādāta Jazz modelim un konstruēta tā, lai sniegtu braukšanas baudījumu. Tā ietver divus jaudīgus elektromotorus, 1,5 litru i-VTEC benzīna dzinēju, litija-jonu akumulatoru un novatorisku fiksēto pārnesumu transmisiju, kas visi harmoniski sadarbojas, lai nodrošinātu savā klasē vislabāko degvielas ekonomijas un paātrinājuma attiecību.

Intuitīvas tehnoloģijas un nevainojama automobiļa savienojamība viegli integrējas pasažieru ikdienas dzīvē, un to atbalsta visaptverošs informācijas un izklaides pakalpojumu komplekts, ieskaitot Honda personīgo asistentu un My Honda+ lietotni (nav pieejama visos aprīkojuma līmeņos).

Piedāvājot visizcilāko moderno drošības funkciju un vadītāja palīgsistēmu komplektu savā klasē, Honda Jazz un Jazz Crosstar ir aprīkoti ar Honda aktīvajām un pasīvajām drošības tehnoloģijām, kas paredzētas braukšanas atvieglošanai un drošībai.

Honda Jazz Crosstar

  • Jauna pilnīgi jaunā Jazz klāsta versija
  • SUV stila dizains patiks autovadītājiem, kas dzīvo aktīvu dzīvesveidu

Pilnīgi jaunā Jazz Crosstar versija piedāvā SUV stila modeli, kas ir orientēts uz cilvēkiem ar aktīvu dzīvesveidu. Pieejams ar standarta modeļa hibrīda piedziņu un salona aprīkojumu, jaunais Crosstar lepojas ar paaugstinātu augstumu, ūdensizturīgu salona apdari un integrētiem jumta reliņiem.

Paaugstinātā modeļa vizuālo izskatu pastiprina arī drosmīgāks priekšējā režģa dizains, melna riteņu arku apdare un stilīgi sānu sliekšņi. Crosstar radītie 16 collu vieglmetāla diski sudraba un melnā krāsā vairo stabilitātes sajūtu un papildina versijas kopējo robusto vizuālo tēlu.

2. Jaudīgā e:HEV hibrīda tehnoloģija sniedz kārdinošu izcilas veiktspējas un efektivitātes kombināciju

  • Jaunais Jazz ir pirmais modelis, kas tiek prezentēts ar Honda jauno e:TECHNOLOGY zīmolu
  • Jaunizveidotajai hibrīda tehnoloģijai ir divi kompakti elektromotori apvienojumā ar 1,5 litru DOHC i-VTEC benzīna dzinēju.
  • Maksimālā jauda 109 ZS/80 kW un 253 Nm elektriskās piedziņas griezes moments

Pirmoreiz Jazz tiks pārdots visā Eiropā tikai ar moderno hibrīda piedziņu. Lepojoties ar Honda jauno e:HEV emblēmu, pilnīgi jaunais Jazz ir izstrādāts, lai nodrošinātu izcilu spēcīgas veiktspējas un iespaidīgas efektivitātes kombināciju, kas papildina tā klasē vadošo salona komforta un maksimāla praktiskuma līmeni.

e:HEV sistēma ir nule izstrādāta Jazz modelim un konstruēta tā, lai sniegtu priekpilnu braukšanas baudījumu. Tā ietver divus kompaktus, jaudīgus elektromotorus, kurus inteliģentā jaudas vadības ierīce savieno ar 1,5 litru DOHC i-VTEC benzīna dzinēju, litija-jonu akumulatoru un inovatīvu fiksētu pārnesumu transmisiju, kas visi harmoniski darbojas kopā, nodrošinot vienmērīgu darbību un tiešu reakciju.

Kopējā jauda 109 ZS/80 kW ļauj sasniegt 100 km/h ātrumu 9,4 sekundēs un maksimālo ātrumu 175 km/h. Rezultāts ir bezrūpīgs un ērts brauciens neatkarīgi no tā, vai braucat pa pilsētu, vai lielā ātrumā traucaties pa automaģistrāli. Automobiļa degvielu taupošā hibrīdsistēma rada CO2 izmešus, sākot no 102 g/km (WLTP), un nodrošina degvielas ekonomiju 4,5 l/100 km (WLTP) standarta modelim un attiecīgi 110 g/km (WLTP) un 4,8 l/100 km (WLTP) Crosstar versijai.

Lai nodrošinātu tik patīkamu braukšanas pieredzi un izcilu efektivitāti, modernie e:HEV hibrīda iestatījumi nemanāmi izvēlas vienu no trim piedziņas režīmiem:

  • EV piedziņa: litija jonu akumulators nodrošina jaudu pa tiešo elektropiedziņas motoriem
  • Hibrīda piedziņa: dzinējs nodrošina jaudu elektroģeneratora motoram, kas savukārt sniedz jaudu elektropiedziņas motoram
  • Dzinēja piedziņa: benzīna dzinējs ar saslēdzošo sajūgu ir tieši savienots ar riteņiem, un piedziņas spēks tiek nodots tieši no dzinēja riteņiem

Vairumā pilsētas braukšanas situāciju optimāla efektivitāte tiek panākta, netraucēti pārejot no EV piedziņas uz hibrīda piedziņu. Braukšanai lielā ātrumā tiek izmantota dzinēja piedziņa, ko pēc pieprasījuma papildina elektriskās piedziņas motora maksimālā jauda, nodrošinot strauju paātrinājumu.

Hibrīda piedziņas režīmā liekā jauda no benzīna dzinēja var tikt izmantota tam, lai ar ģeneratora palīdzību uzlādētu akumulatoru. EV piedziņa ieslēdzas arī palēnināšanās laikā, un enerģijas uzkrāšana notiek ar reģeneratīvās bremzēšanas palīdzību, uzlādējot akumulatoru.

Pārslēgšanās starp trim braukšanas režīmiem nav manāma; Jazz inženieri veltīja ievērojamus centienus, lai mazinātu aizturi pārejas laikā. Ātrdarbīgos elektromotorus Honda izstrādāja, lai tie būtu pēc iespējas vieglāki, kompaktāki un efektīvāki. Elektriskās piedziņas motors griežas līdz 13 300 apgr./min, sasniedzot maksimālo ātrumu 175 km/h. Maksimālais griezes moments tiek radīts pie 0 apgr./min, lai panāktu būtisku paātrinājumu nelielā ātrumā.

Tā vietā, lai izmantotu tradicionālo transmisiju, Jazz ir aprīkots ar jaunizveidotu elektroniski kontrolētu pastāvīgi mainīgo transmisiju (e-CVT) ar vienu fiksētu pārnesumu attiecību, kas izveido tiešu savienojumu starp kustīgajām sastāvdaļām. Rezultāts ir vienmērīga un pārliecinoša lineāra griezes momenta nodošana paātrinājuma laikā visos piedziņas režīmos.

Hibrīda piedziņas režīmā pilnīgi jaunā e-CVT vadības loģika nodrošina, ka elektropiedziņas motori nodrošina jaudu ar lielu griezes momentu, savukārt paātrinājuma laikā dzinējs rada tiešu un lineāru sajūtu, līdzīgi kā daudzpakāpju transmisija. Kad nepieciešama lielāka jauda, jaunā vadības loģika var pastāvīgi izvēlēties ideālu dzinēja ātrumu. Tas ietekmē attiecības saglabāšanu starp automobiļa ātrumu un dzinēja ātrumu un lineārāku sajūtu, ko vadītājs un pasažieri izjūt kā paātrinājuma skaņu. Šī optimizētā griezes momenta jauda ar reaģējošāku un konsekventāku padevi ir galvenā Jazz priekpilnas braukšanas sastāvdaļa.

Papildus tam, ka Jazz izstrādātā e-CVT ir daudz izsmalcinātāka, tā ir arī kompaktāka nekā tradicionālās planetārās e-CVT iekārtas, kuras parasti atrodamas citu zīmolu hibrīda automobiļos. Attiecībā uz izmēriem un atjautīgu integrāciju jaunā e-CVT ir vieda izvietojuma piemērs, kas manāms arī citur Jazz.

Jazz ir pirmais Honda Eiropas klāsta modelis, kas valkā jauno e:HEV emblēmu, kura parādīsies visos nākamajos Honda pilnā hibrīda automobiļos.

3. No jauna definēts kompaktklases dizains: Leģendārajai Jazz formai piešķirts nevainojami mūsdienīgs dizains

  • Jazz iepazīstina ar “Yoo no bi” dizaina filozofiju
  • Leģendārā Jazz silueta evolūcija ar plūstošām līnijām un kontūrām
  • Priekšējā statņa platums samazināts uz pusi, lai uzlabotu redzamību

Izstrādājot un attīstot jaunākās paaudzes Jazz, Honda inženieri ir spēruši drosmīgu soli, iztēlojoties modeli pilnībā no jauna. Procesa gaitā viņi iecerēja pārliecinošu jaunu piedāvājumu kompaktajā segmentā: pilnīgi jaunu pilsētas automobili, kas apvieno izcilu efektivitāti ar nepārspējamu ikdienas praktiskumu un ir gatavs apmierināt mūsdienu patērētāju vajadzības.

Jaunā un mūsdienīgā dizaina evolūcija vēsturiskajai Jazz formai piešķir skaistu vienkāršību. Tā gludajās kontūrās saglabāts iepriekšējo paaudžu īsais priekšgals, garā jumta līnija un salona uz priekšu vērstā forma, veidojot uzreiz atpazīstamu siluetu. Rezultāts papildina klasē vadošo komforta un praktiskuma līmeni, ar kuru slavens ir Jazz, ar jaunu emocionālo pievilcību.

Lai radītu revolūciju savu kompakto pilsētas automobiļu būtībā, Honda koncentrējās uz jaunu dizaina filozofiju, kas iekļauta japāņu priekšstatā par “Yoo no bi”. Tas atzīst skaistumu, kas pastāv ikdienas priekšmetos, kuri laika gaitā ir noslīpēti, padarot tos vēl skaistākus un ergonomiski ērtākus lietošanai to īpašajam mērķim.

"Mēs esam izstrādājuši šo automobili kā vienumu, kam piemīt spēja bagātināt to cilvēku ikdienas dzīvi, kuri to izmanto," skaidro Takeki Tanaka, lielo projektu vadītājs.

Gludā ārējās virsmas apstrāde un plūstošā priekšējā virsma ir atslēga izsmalcināta vizuālā līdzsvara panākšanai, visām dažādajām ārējām virsmām, ieskaitot aizmugurējos statņus un aizmugures kombinētos lukturus, saplūstot kopā bez izteiktām līnijām.

Dizaineriem pareizu vizuālo proporciju izveidošana bija galvenais, lai izveidotu harmonisku raksturojošo stilu kā iekšpusē, tā ārpusē. To aizsāk jaunie, īpaši plānie priekšējie statņi, kas lokā plūst no dzinēja pārsega līdz platajiem aizmugurējiem spārniem.

Priekšējo statņu biezums ir samazināts vairāk nekā uz pusi – no 116 mm līdz tikai 55 mm, un tagad statnis nodrošina galveno konstrukcijas izturību. Tas kopā ar slēptajiem vējstikla tīrītājiem nodrošina vadītājam un priekšējās sēdvietas pasažierim netraucētu, plašu redzamības lauku. Plūdenie priekšējie statņi un gludā sānu spoguļu konstrukcija arī samazina troksni un gaisa pretestību, ko rada vēja turbulence, kā arī palielina aerodinamisko efektivitāti.

Kopējais augstums samazināts par 10 mm un apvienots ar uz priekšu sasvērtu bagāžas nodalījuma dizainu, izveidojot kompaktāku, līdzsvarotāku salonu un pārliecinātu stāju.

Jaunās uzlabotās strukturālās tehnoloģijas un procesi, piemēram, jaunākās pusvadītāju tehnoloģijas izmantošana, lai samazinātu jaudas vadības bloku, bija svarīgi, ieviešot jauno divu motoru hibrīda piedziņu, un vienlaikus ļāva saglabāt tradicionālo dinamisko Jazz formu. Neraugoties uz jaunās divu motoru hibrīda piedziņas ieviešanu, jaunais Jazz ir tikai par 16 mm garāks nekā iepriekšējais benzīna modelis un ir saglabājis tādu pašu platumu.

Baeks Jongkuks, pilnīgi jaunā Jazz dizainers, skaidro: “Es vēlējos radīt automobili, kas īpašniekam būtu “labsirdīgs pavadonis”, vienlaikus maksimāli palielinot tā praktiskumu. Mēs to paveicām, samazinot nevajadzīgās funkcijas un vienkāršojot ārējās līnijas, lai iegūtu automobili ar draudzīgu, svaigu izskatu apvienojumā ar ērtu un praktisku interjeru.”

Elegantie stila uzlabojumi, ieskaitot izsmalcinātu aizmugurējo jumta spoileri un augstākās klases kombinēto lukturu dizainu, papildina dinamisko Jazz formu un saglabā līdzsvarotu profilu.

Jazz Crosstar

Lai vairotu modeļa pievilcību, robustā Jazz Crosstar versija piedāvā SUV stila modeli, kas ir orientēts uz cilvēkiem ar aktīvu dzīvesveidu. Modeļa izteiksmīgo izskatu nodrošina drosmīgs priekšējā režģa dizains, melna riteņu arku apdare, stilīgi sānu sliekšņi un jumta reliņi. Crosstar īpašie vieglmetāla diski sudraba un melnā krāsā vairo stabilitātes sajūtu un papildina versijas kopējo robusto vizuālo efektu. Lai vēl vairāk atšķirtos no standarta Jazz modeļa, Crosstar versija ir pieejama arī ar savu unikālo Surf Blue krāsu, kā arī klientiem ir iespēja izvēlēties kontrastējošu Crystal Black jumtu.

4. Atjautīga komplektācija un klasē vadošais komforts maksimālam praktiskumam

  • Optimāls aprīkojums nodrošina klasē plašāko vietu pasažieriem un bagāžai
  • Ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem 298 litru bagāžas tilpums palielinās līdz 1199 litriem
  • Aizmugurējo sēdekļu pasažieri bauda paaugstinātu komforta līmeni un plašu telpu
  • Slavenie Magic Seats piedāvā maksimālu bagāžas telpas daudzveidīgumu

Radot komfortablu un patīkamu interjeru

“Yoo no bi” filozofija turpinās tīrā minimālisma interjerā, ieskaujot lietderību, praktiskumu un funkcionalitāti vienkāršā, nepārblīvētā un ergonomiskā salonā. Ieviešot automobiļa patīkamo lietderību, salonā tiek izmantoti izturīgi un mūsdienīgi, pieskārienam maigi apdares materiāli.

Nepārblīvētais, šaurais, uz lietotāju fokusētais informācijas panelis horizontāli šķērso salonu, neierobežojot redzamības lauku un vēl vairāk pastiprinot ārkārtīgo plašuma sajūtu. Tā kā Honda dizaina pamatā liek gala lietojamību, centrālais HMI 9 collu skārienekrāns – standarta aprīkojums Elegance un Executive aprīkojuma līmeņos – un 7 collu pilnais TFT instrumentu klasteris – standarta aprīkojums visos aprīkojuma līmeņos – ir vienkārši un viegli lasāmi. Ērtību un vadības ierīces ir viegli sasniedzamas un lietojamas, veicinot braukšanu bez stresa.

Papildinot izsmalcināto atmosfēru, plakanais, platais viduskonsoles roku balsts ir vienā augstumā ar durvju roku balstu, atgādinot lielāku, augstākas klases automobiļu salona komforta līmeni.

Mūsdienīgais Jazz salons turpina klasē vadošo interjera līmeni, kas ir iepriekšējo paaudžu iezīme.

Īpaši plānie priekšējie statņi, kas veido loku no dzinēja pārsega, uzlabo horizontālo redzamību no iepriekšējās paaudzes modeļa 69 grādiem līdz klasē vadošiem 90 grādiem. Tie kopā ar slēptajiem vējstikla tīrītājiem un šauro instrumentu paneli ļauj caur vējstiklu un priekšējiem sānu logiem salonā ieplūst netraucētiem skatiem un dabiskam apgaismojumam. Šāda gaismas pārpilnība pasažieriem sniedz plašuma sajūtu, palielina gaisīgumu salonā un veicina interjera gaišo, atvērto sajūtu.

Bagāžas ietilpība (ar paceltiem aizmugures sēdekļiem) sākas no 298 litriem un palielinās līdz iespaidīgiem 1199 litriem (līdz jumtam ar nolaistiem aizmugures sēdekļiem). Tas tika panākts, gudri izvietojot hibrīda piedziņas sastāvdaļas šasijā un dzinēja nodalījumā.

Būtiskākie uzlabojumi ietver gaisa ieplūdes atveru un citu komponentu integrēšanu virs dzinēja. Tas deva iespēju elektromotorus (vilces motoru un ģeneratoru), kā arī jaudas vadības bloku (PCU), kas salīdzinājumā ar parasto tehnoloģiju ir samazināts par 20%, ievietot dzinēja nodalījumā. Tas ļāva arī 12 V papildpiederumu akumulatoru ievietot dzinēja nodalījumā, atbrīvojot vietu aizmugurē. Šis atjautīgais novietojums ir iespējams, jaudas vadības blokam izmantojot jaunāko tehnoloģiju pusvadītājus.

Lielākais salona telpas plašuma noslēpums ir degvielas tvertnes novietošana šasijas vidū zem priekšējiem sēdekļiem – unikāli šai klasei. Tas ļāva Jazz paturēt ārkārtīgi daudzveidīgo aizmugurējo Magic Seats konfigurāciju, kas nodrošina gan gludas nolocīšanas, gan uzlocīšanas sēdekļu elastīgumu, dāvājot optimālu daudzveidību, lai ietilpinātu dažādu formu bagāžu. Izvietojums un vispārējais dizains ļauj arī plašāku bagāžas nodalījuma durvju atvēršanu un jaunu līdzenu grīdu bez sliekšņa, kas bagāžas iekraušanu un izkraušanu padara vieglāku nekā jebkad agrāk.

Priekšējo sēdvietu braucēji gūst labumu arī no Honda jaunizveidotā virsbūvi stabilizējošā sēdekļu rāmja ar paaugstinātu paklāja struktūras atbalstu un sēdekļa polsterējuma biezuma palielināšanas par 30 mm. Šīs izmaiņas uzlabo komforta līmeni un nodrošina lielāku atbalstu jostasvietā, lai mazinātu nogurumu. Lai vēl vairāk palielinātu vadītāja ērtības, bremžu pedāļa pozīcija ir mainīta, lai optimizētu pēdas leņķi, nodrošinot pēdas dabiskāku novietojumu. Turklāt, lai atbalstītu garākus vadītājus, stūre tagad ir par 2 grādiem vertikālāka un regulēšanas diapazons ir pārskatīts, lai stūres ratu varētu pietuvināt vadītājam.

Otrajā rindā sēdošie pieaugušie tagad var pārvietoties ar lielāku komfortu, pateicoties Magic Seat struktūras pārveidošanai, kas ļāva eņģes novietot ārpus pasažiera gurnu vietām. Klasē vadošā aizmugures telpa kājām 986 mm – to sasniegt ļāva vērpesstieņa balstiekārta – un sēdekļa polsterējuma biezums, kas palielināts par 24 mm, arī palielina komforta līmeni. Dizaineri ir pievienojuši arī ērtas viedtālruņu kabatas priekšējo sēdekļu aizmugurē, lai tās varētu izmantot aizmugurē sēdošie.

5. Izcila braukšanas dinamika bezrūpīgai braukšanas pieredzei

  • Uzlabota virsbūves stingrība ļāva veikt uzlabojumus balstiekārtā vēl izveicīgākai vadāmībai
  • Zemas berzes balstiekārta un jauna amortizācijas sistēma uzlabo gaitas kvalitāti
  • Salona gaisotne ir uzlabojusies, samazinot ceļa troksni trīs frekvenču diapazonos
  • Pilnībā disku bremzēšanas sistēma nodrošina jaudīgu un drošu bremzēšanas spēku

Balstoties uz Jazz braukšanas dinamiku un atsaucīgo veiktspēju, Honda ir uzlabojuši automobiļa šasijas, balstiekārtas un virsbūves stingrību, nodrošinot izcilu manevrētspēju un klasē labāko gaitas komfortu.

Augstākas stiepes izturības tērauda attiecība jaunajam Jazz ir palielinājusies par 80%, palīdzot samazināt svaru un uzlabot drošības rādītājus sadursmes gadījumā, statiskā lokāmība tiek uzlabota par 6%, bet statiskā vērpe – par 13%.

Jaunās, no alumīnija izgatavotās aizmugurējā amortizatora stiprinājuma konstrukcijas izmantošana uzlabo braukšanas pieredzi. Arī papildu balstiekārtas uzlabojumi, piemēram, jauns atsperu materiāls un samazinātas berzes bukšu konstrukcija, kā arī aizmugurējās vērpesstieņa balstiekārtas izkārtojums, atbalsta izcilu gaitas komfortu un braukšanas prieku. 

Priekšējās balstiekārtas ģeometrijai raksturīgs zems priekšējais sānsveres centrs, uzlabojot stabilitāti, kas palīdz Jazz pagriezienos justies precīzi, dabiski un izveicīgi. Tā veiklību vēl vairāk palielina elektriskais stūres pastiprinātājs un stūres attiecību uzlabojums, kas nodrošina precīzu atgriezenisko saiti vadītājam un nodrošina dabiskāku virziena maiņu.

Zemas berzes balstiekārtas detaļas apvienojumā ar garo garenbāzi nodrošina iespaidīgu stabilitātes līmeni, dabiski samazinot sānsveres kustības. Izsmalcināta amortizācijas sistēma veicina arī ērtāku braukšanu visiem pasažieriem un samazina vibrāciju pārnešanu no ceļa uz salonu, veicinot automobiļa sniegtās izsmalcinātās sajūtas.

Atsaucīgo vadāmību apvienojumā ar uzlabotu gaitu vēl vairāk optimizē Honda Agile Handling Assist (AHA) sistēma. AHA ir vēl viena moderna tehnoloģija, kas uzlabo automobiļa dinamisko stabilitāti, īpaši reaģējot uz ātrām darbībām ar stūri vai lielu slodzi pagriezienā. AHA darbojas caur automobiļa stabilitātes palīgsistēmu un, pagriežot stūri, iekšējiem riteņiem pieliek vieglu bremzēšanas spēku, kas nav pamanāms vadītājam. Rezultāts ir paaugstināta automobiļa atsaucība un stabilitāte, kā arī stabilāka braukšanas pieredze.

Spēcīgu apstāšanās spēku nodrošina visu disku bremžu sistēma ar 262 mm ventilējamiem priekšējiem diskiem un 239 mm vienlaidu diskiem aizmugurē. Elektroniskās bremžu sistēmas ietver: automobiļa stabilitātes palīgsistēmu, bremžu asistenta palīgsistēmu, palīgsistēmu braukšanas uzsākšanai pret kalnu un automātisko bremžu aizturēšanu.

Honda visaptverošā pieeja NVH pārvaldībai nodrošina minimālu dzinēja, ceļa un vēja radīto troksni salonā. Uzlabotā izolācija un skaņas samazināšana mazina ceļa troksni, ko rada ceļa seguma izmaiņas, uzlabojot gaisotni salonā trīs frekvenču diapazonos. Salona un grīdas paneļi ir atdalīti, lai samazinātu rezonansi caur automobiļa konstrukciju, un ap mērinstrumentu paneli ir pastiprināta skaņas izolācija. Dzinēja troksnis ir samazināts, dzinēja stiprinājumos izmantojot sveķu materiālus, lai izolētu dzinēja nodalījumu. Skaņas absorbējošie materiāli un biezāks stikls samazina trokšņu iekļūšanu salonā par 10% salīdzinājumā ar iepriekšējo Jazz modeli.

Turklāt uzlabotā korpusa stingrība un augstākas stiepes izturības tērauds ļauj izmantot jaunas strukturālās tehnoloģijas, lai varētu ieviest jaunos, plānos priekšējos statņus, ko papildina aerodinamiskais sānu spoguļu dizains, aizmugurējais spoilers un jauns vieglmetāla disku dizains. Šīs aerodinamiskās īpašības samazina gaisa plūsmas troksni, palīdz samazināt gaisa pretestību un uzlabo izsmalcinātību.

6. Modernas automobiļa tehnoloģijas savieno autovadītājus ar viņu ikdienas dzīvi

  • Nevainojama, intuitīva savienojamība ar automobili ir nepārspējama savā klasē
  • WiFi tīklāja iespējas un attālinātie pakalpojumi nodrošina, ka pasažieri ir savienoti visu brauciena laiku
  • Ar mākslīgo intelektu darbināmais Honda personīgais asistents nodrošina ar balsi darbināmas funkcijas
  • My Honda+ aplikācija uztur savienojamību ar īpašnieku, arī neatrodoties automobiļa tuvumā

Pilnīgi jaunais Jazz piedāvā savā segmentā vispievilcīgāko infoizklaides paketi, apvienojot intuitīvās tehnoloģijas ar nemanāmu savienojumu ar automobili. Nākamās paaudzes modernās funkcionalitātes funkcijas, kas pirmo reizi sastopamas Honda e, ir uzstādītas arī pilnīgi jaunajam Jazz un tiks ieviestas nākamajos modeļos.

Īpašnieki varēs piekļūt plašam viegli lietojamu iebūvēto savienojamības funkciju spektram, kas kompakto automobiļu segmentā nosaka jaunu tehnoloģiju etalonu. Pieslēgtajām infoizklaides funkcijām un aplikācijām var piekļūt, izmantojot skārienekrānu vai aktivizējot tās ar balsi, tās ietver laika apstākļu informāciju, stāvvietu atrašanās vietas, mūziku, navigāciju, atrašanās vietas noteikšanu un tālruņa pakalpojumus.

Vienkārši lietojama LCD skārienekrāna saskarne ir paredzēta, lai mazinātu vadītāja uzmanības novēršanu; biežāk izmantoto vadības ierīču iedarbināšanas laiks ir samazināts par 58% salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, nodrošinot drošāku un ergonomiskāku pieredzi. Sistēmas saskarnē navigācija notiek, izmantojot viedtālruņa tipa lietojamību, ar slīdošām vadības kustībām ritinot lapas un sarakstus. Displeju var konfigurēt, lai tas atbilstu jebkurām lietošanas prasībām, iekļaujot pielāgojamas saīsnes uz biežāk izmantotajām funkcijām un audio avotiem.

Visaptverošo iebūvēto aplikāciju komplektu var papildināt ar viedtālruņu spoguļošanu, ko iespējo Android Auto un Apple CarPlay, turklāt pēdējie pirmo reizi ir pieejami Jazz caur bezvadu savienojumu. Pat īpašnieka rokasgrāmatai var piekļūt, izmantojot borta infoizklaides sistēmu vai mākslīgā intelekta balss vadību klientiem, kuri ir abonējuši Honda personīgo asistentu. Pasažieriem ir arī iespēja izmantot automobiļa WiFi, lai pārvietošanās laikā viņi būtu savienoti ar tīmekļa pakalpojumiem.

Jaunais Jazz Crosstar lepojas ar izcilu astoņu skaļruņu augstas kvalitātes skaņas sistēmu, kas ietver alumīnija augstfrekvenču skaļruni, Honda unikālos Kevlar konusveida skaļruņus un subvūferi aizmugurējā bagāžas nodalījumā, un šajā segmentā sniedz labāko akustisko sniegumu. Lai neietekmētu redzamību, augstfrekvenču skaļrunis ir iebūvēts durvju iekšējā rokturī, savukārt subvūfera kārba ir novietota tā, lai tā netraucētu bagāžas nodalījumā.

Automobiļa salona dizaineri pievērsa lielu uzmanību detaļām, lai instrumentu panelis un saskarne nebūtu pārblīvēti. Atsaucoties uz lietotāju pieprasījumu, Honda ir atjaunojuši svarīgāko funkciju fiziskās vadības ierīces ar reljefām, precīzas sajūtas ciparnīcām apsildes un ventilācijas iestatījumu regulēšanai.

My Honda+ aplikācija

Honda ir laidusi klajā viedtālruņa aplikāciju My Honda+, lai īpašnieki pat no attāluma būtu savienoti ar savu automobili. Uz viedtālruni balstītais pakalpojums ir izstrādāts vienkāršai un intuitīvai lietotāja pieredzei, kas nodrošina drošu piekļuvi dažādām automobilī esošajām funkcijām, ieskaitot ērtību un drošības funkcijas. Piemēram, informāciju par braucienu var iestatīt un no aplikācijas nosūtīt automobilim, un tā var arī attālināti aizslēgt un atslēgt automobili.

Papildu drošībai aplikācija nodrošina atrašanās vietas uzraudzību un automobiļa izsekošanu, izmantojot GPS. Viedo “ģeogrāfisko nožogošanu” (geofencing) var aktivizēt arī, lai brīdinātu īpašnieku, ja automobilis pārkāpj iepriekš iestatīto “ģeogrāfiskā žoga” zonu, kā arī viedtālruņa aplikācijai tiek nosūtīts drošības paziņojums, ja tiek aktivizēta automobiļa signalizācija.

Honda personīgais asistents 

Infoizklaides un savienojamības funkcijas, kurām var piekļūt, izmantojot uzlaboto skārienekrāna saskarni, var arī aktivizēt, izmantojot Honda personīgā asistenta balss komandas. Pirmoreiz izmantots Honda e, intuitīvais Honda personīgais asistents ir vieds mākslīgais intelekts (AI), kas veic dabiskas, viedas, uz instrukcijām balstītas sarunas un kontekstuālu izpratni, lai piekļūtu virknei tiešsaistes pakalpojumu.

Honda personīgais asistents novērtē saņemtās komandas ar tādu sarežģītības pakāpi, kas pārsniedz citu balss aktivizētu virtuālo palīgu iespējas. Sistēma saprot vairākus mijiedarbības līmeņus, lai iegūtu precīzākas atbildes uz konkrētiem jautājumiem. Īpašnieks var, piemēram, pavaicāt: "Honda, atrodi itāļu restorānu ar bezmaksas stāvvietu, WiFi un kas būtu šobrīd atvērts." Honda personīgais asistents atrod piemērotākās iespējas un iepazīstina ar tām skārienekrāna saskarnē, pirms navigācijas ekrānā tiek iezīmēts un parādīts optimālais maršruts uz izvēlēto vietu.

Lai īpašniekiem nodrošinātu optimālu lietošanu bez stresa, Honda piegādās bezvadu atjauninājumus, lai funkcijas un aplikācijas tiktu uzlabotas un atjauninātas.

Papildu drošībai visiem automobiļiem standarta aprīkojumā ir E-Call palīdzības saņemšanai uz ceļa. Avārijas gadījumā, piemēram, drošības spilvenu atvēršanās gadījumā, automobiļa atrašanās vieta tiek automātiski koplietota ar attiecīgajiem avārijas dienestiem.

7. Visaptverošs Honda drošības tehnoloģiju klāsts

  • Pilnīgi jaunā Jazz standarta aprīkojumā ietilpst visaptveroša aktīvās un pasīvās drošības pakete
  • Uzlabotā Honda SENSING tehnoloģija ietver jaunu platleņķa augstas izšķirtspējas kameru
  • Braucējus jaunajā Jazz pasargā 10 drošības spilveni, ieskaitot jauno priekšējo centrālo drošības spilvenu – pirmoreiz tirgū šajā klasē

Jaunākās paaudzes Jazz standarta aprīkojumā ietilpst augstākās kvalitātes aktīvās un pasīvās drošības tehnoloģijas, kas paredzētas braukšanas atvieglošanai un drošībai.

Uzlabotā Honda SENSING aktīvās drošības tehnoloģija piedāvā plašu autovadītāja palīdzības funkciju un palīgsistēmu klāstu, pateicoties jaunizstrādātajai priekšējai platleņķa kamerai, kas uzlabo redzamības lauku un braukšanu naktī, paaugstinot drošību vairākās situācijās.

Uzlabotā Honda SENSING tehnoloģiju pakete ietver:

  • Bremzēšanas sistēmu sadursmes samazināšanai ar uzlabotu darbību nakts laikā, lai pamanītu gājējus, arī ja nav ielu apgaismojuma. Sistēma arī brīdina vadītāju, ja tā pamana ceļu šķērsojošu velosipēdistu. Turklāt sistēma tagad pielieto bremzes, ja Jazz izbrauc vai izgriežas pretimbraucoša transportlīdzekļa ceļā. To nodrošina nesen izstrādātā priekšējā platleņķa kamera.
  • Adaptīvo kruīza kontroli, kas automātiski pārvalda attālumu līdz priekšā braucošajam automobilim un ļauj automobilim sekot satiksmei ar nelielu ātrumu sastrēgumos.
  • Joslu saglabāšanas palīgsistēma darbojas no 72 km/h pilsētas ielās un uz lauku ceļiem, kā arī uz daudzjoslu šosejām, lai palielinātu drošību vairākās situācijās.
  • Palīgsistēmu nobraukšanas no ceļa mazināšanai, kas palīdz vadītājam nenovirzīties no ceļa. Tā brīdina vadītāju, ja konstatē, ka automobilis tuvojas ceļa ārējai malai (zāles vai grants robežai), pretimbraucošu automobili vai ja automobilis novirzās uz citu joslu, neieslēdzot pagrieziena rādītāju.
  • Informācija par aklajām zonām komplektā ar šķērsojošas satiksmes monitoru ir standarta aprīkojums Executive aprīkojuma līmenī.
  • Ceļa zīmju atpazīšanas sistēma izmanto priekšējo platleņķa kameru, lai atpazītu ceļa zīmes, automobilim braucot. Kad automobilis ir pabraucis garām zīmei, sistēma to automātiski atpazīst un parāda uz septiņu collu LCD displeja. Sistēma ir izstrādāta, lai atpazītu apaļās ceļa zīmes, kurās attēloti ātruma ierobežojumi un iebraukšanas aizliegums. Vienlaikus var tikt parādītas divas ceļa zīmes – displeja labajā pusē ir redzamas tikai ātruma ierobežojuma zīmes, bet kreisajā pusē – zīmes, kas aizliedz iebraukšanu, un ātruma ierobežojumi ar papildu informāciju, piemēram, laika apstākļiem.
  • Inteliģentais ātruma ierobežotājs atpazīst satiksmes ātruma ierobežojumus un regulē ātrumu. Ja ceļa zīme norāda mazāku ātrumu, salīdzinot ar automobiļa faktisko ātrumu, displejā mirgo indikators un atskan trauksmes signāls, un sistēma pakāpeniski samazina automobiļa ātrumu.
  • Automātiskās tālās gaismas darbojas pie ātruma vairāk nekā 40 km/h, lai automātiski ieslēgtu/izslēgtu tālo gaismu lukturus atkarībā no pretimbraucošajiem/priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem (automobiļiem, kravas automašīnām un motocikliem), velosipēdiem un apkārtējās vides spilgtuma.

Jaunā platleņķa, augstas izšķirtspējas kamera aizstāj iepriekšējās paaudzes Jazz universālo kameru un City-Brake aktīvās sistēmas sensoru. Kamera atpazīst plašāku ceļa seguma un satiksmes īpašību klāstu. Tā konstatē, ja automobilis tuvojas ceļa ārējai malai (zāles vai grants robežai), pretimbraucošu automobili vai iebraukšanu citā joslā, neieslēdzot pagrieziena rādītāju. Kamera spēj arī novērst kondensāciju nemainīgi skaidrai redzamībai.

Vadītājs var izlemt, cik daudz autovadītāja palīginformācijas tiks parādīts uz septiņu collu TFT šķidro kristālu displeja (LCD) mērinstrumentu panelī.

Jazz konstrukcijā iestrādātā pasīvā drošība

Pilnīgi jaunajā Jazz ir iekļauta Honda patentētā Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) virsbūves konstrukcijas tehnoloģija, kas veido izcilu pasīvās drošības sniegumu, uzlabojot braucēju aizsardzību pret sadursmēm.

Savienoto konstrukcijas elementu tīkls vienmērīgāk sadala trieciena enerģiju pa visu automobiļa priekšpusi, samazinot spēkus, kas tiek triekti pret pasažieru nodalījumu. ACE™ ne vien aizsargā automobili un tā pasažierus, izkliedējot sadursmes enerģiju visā virsbūves konstrukcijā, bet arī samazina trieciena enerģiju pret otru transportlīdzekli. Tā drošības veiktspēja palīdz aizsargāt braucējus no sadursmēm kā ar lieliem, tā maziem transportlīdzekļiem.

Pasīvā drošība Honda ir tikpat svarīga kā aktīvā drošība, lai pasažierus pasargātu avārijas gadījumā. Jazz īpašniekus un braucējus tagad aizsargā 10 drošības spilveni, ieskaitot divus jaunus aizmugures sānu drošības spilvenus, kas uzstādīti aizmugurējos sēdekļos, un jaunu priekšējo centrālo drošības spilvenu, kas uzstādīts priekšējā sēdeklī. Jaunais priekšējais centrālais drošības spilvens ir pirmais tirgū savā klasē, un sadursmes gadījumā tas tiek aktivizēts, lai samazinātu triecienu, ko rada kontakts starp priekšā braucošajiem. Jazz ir arī aprīkots ar kakla skriemeļu traumas mazinošiem priekšējiem galvas balstiem.

8. Tehniskās specifikācijas

Modelis

Jazz

Comfort

Jazz

Elegance

Jazz

Executive

Jazz

Crosstar

Executive

DZINĒJS

 

 

 

 

Dzinēja tips

1,5

Piedziņa

FWD

Transmisijas veids

e-CVT

Dzinēja tips

i-MMD

Dzinēja nosaukums

Intelligent Multi Mode Drive

Darba tilpums (cm3)

1498 cm3

Diametrs x gājiens (mm)

Diametrs: 73,0 mm, Gājiens: 89,5 mm

Kompresijas pakāpe

13,5

Vārstu mehānisms

DOHC 4VALVE IN_VTEC EVTC (ĶĒDES PIEDZIŅA)

Emisiju standarts

EURO-6D

VEIKTSPĒJA

 

 

 

 

Dzinēja maksimālā jauda (kW pie apgr./min)

72kW pie 5500–6400

Dzinēja maksimālā jauda (ZS pie apgr./min)

97 pie 5500–6400

Dzinēja maksimālā grieze (Nm pie apgr./min)

131 pie 4500–5000

Elektromotoru maks. jauda (kW [ZS])

80 (109)

Elektromotoru maks. grieze (Nm)

253

0 → 100 km/h (sekundes)

9,4

9,4

9,5

9,9

Maks. ātrums (km/h)

175

175

175

173

DEGVIELAS EKONOMIJA UN EMISIJAS

 

 

 

 

WLTP*

 

 

 

 

Lēnām – CO2 g/km

79

79

83

87

Vidēji – CO2 g/km

87

87

88

90

Ātri – CO2 g/km

88

88

89

94

Lielā ātrumā – CO2 g/km

132

132

134

143

Kombinētā – CO2 g/km

102

102

104

110

Lēnām – DP l/100km

3,5

3,5

3,7

3,9

Vidēji – DP l/100km

3,8

3,9

3,9

4,0

Ātri – DP l/100km

3,9

3,9

3,9

4,1

Lielā ātrumā – DP l/100km

5,8

5,8

5,9

6,3

Kombinētais – DP l/100km

4,5

4,5

4,6

4,8

Oglekļa monoksīds CO (mg/km)

51,5

Nemetāna ogļūdeņraži NMHC (mg/km)

6,2

Slāpekļa oksīdi NOx (mg/km)

6

* Piemērojamie tiesību akti = Izplūdes emisijas: Piemērojamā pamata tiesību akta numurs un jaunākie grozījumi: EC 715/2007 EU 2017/1347

 

 

 

 

IZMĒRI

 

 

 

 

Garums (mm)

4044

4044

4044

4090

Platums (mm)

1694

1694

1694

1725

Kopējais platums (mm) ar nolocītiem sānu spoguļiem

1814

Platums, iesk. sānu spoguļus (mm)

1966

Augstums – bez kravas (mm)

1526

1526

1526

1556

Garenbāze (mm)

2517

2517

2517

2520

Šķērsbāze priekšā (mm)

1487

1487

1487

1498

Šķērsbāze aizmugurē (mm)

1474

1474

1474

1485

Klīrenss – ar vadītāju (mm)

136,0

136,0

136,0

152,0

Klīrenss – ar pilnu kravu (mm)

105,2

105,2

107,0

144,2

Apgriešanās rādiuss – virsbūvei (m)

10,1

Apgriešanās rādiuss – riepu centrā (m)

4,9

4,9

4,9

5

Stūres apgriezieni (skaits)

2,51

2,51

2,35

2,63

IETILPĪBA

 

 

 

 

Degvielas tvertnes tilpums (litri)

40

Bagāžas nodalījuma ietilpība – ar paceltiem aizmugures sēdekļiem (litri, VDA metode)

304

304

304

298

Bagāžas nodalījuma ietilpība – ar nolocītiem aizmugures sēdekļiem, līdz jumtam (litri pēc VDA metodes)

1205

1205

1205

1199

Bagāžas nodalījuma ietilpība – ar nolaistiem aizmugures sēdekļiem, līdz logiem (litri, VDA metode)

844

844

844

838

MASAS

 

 

 

 

Pašmasa (kg)

1228–1246

1228–1246

1228–1246

1253–1255

Maks. atļaujamais svars (kg)

1710

Maks. Atļaujamais svars uz asi – priekšā/aizmugurē (kg)

PR.: 946 / AIZM.: 784

Maks. svars uz jumta (kg)

35

35

35

50

DROŠĪBA

 

 

 

 

ABS (bremžu pretbloķēšanās sistēma)

Drošības spilveni – priekšā centrālais

Drošības spilveni – priekšā vadītājam un pasažierim

Drošības spilveni – ceļgalu (vad.)

Drošības spilveni – pasažiera, ar atslēgšanas slēdzi

Drošības spilveni – aizmugurē sānu

Drošības spilveni – sānu, priekšā

Drošības spilveni – sānu aizkaru, priekšā un aizmugurē

Informācija par aklajām zonām, iesk. šķērsojošas satiksmes monitoru

-

-

-

Bremžu asistents (BA)

Bremzēšanas sistēma sadursmes samazināšanai

Riepu spiediena kontroles sistēma (DWS)

Drošības spilveni – vadītāja, vienpakāpes piepūšana

eCall (Eiropa)

Straujas bremzēšanas uzmanības signāls

Frontālās sadursmes brīdinājums

Priekšējo sēdekļu drošības jostas ar ārkārtas bloķēšanu un ievilcēju (ELR)

Regulējams ātruma ierobežotājs

Inteliģentais ātruma ierobežotājs

ISO stiprinājumu punkti / I-SIZE

Brīdinājums par joslas šķērsošanu (LDW)

Joslas saglabāšanas palīgsistēma

Sekošana nelielā ātrumā

Palīgsistēma nobraukšanas no ceļa mazināšanai

Ceļa zīmju atpazīšanas sistēma

Automobiļa stabilitātes palīgsistēma (VSA)

Kakla skriemeļu traumas mazinoši priekšējie galvas balsti

DROŠĪBA

 

 

 

 

Imobilaizera sistēma

Bezatslēgas piekļuves un auto iedarbināšanas sistēma

-

-

SALONS – APDARE

 

 

 

 

Pārnesumu pārslēga uzgalis – ādas

-

-

Stūre – ādas

-

-

Sēdekļu apdare

Audums

Audums / āda

Audums / āda

Audums/ūdeni atgrūdošs

FUNKCIJAS, TEHNOLOĢIJAS UN VEIKTSPĒJA

 

 

 

 

Agile Handling Assist (AHA)

ECON režīms

Elektriskā stāvbremze

Bremžu aizturēšana

Elektriskais stūres pastiprinātājs – mainīgas pārnesumu attiecības

Palīgsistēma braukšanas uzsākšanai pret kalnu (HSA)

Tukšgaitas Stop režīms/EV režīms

KOMFORTS UN ĒRTĪBAS

 

 

 

 

Gaisa kondicionētājs

Klimata kontrole

Klimata kontrole

Klimata kontrole

Klimata kontrole

Automātiskie logu tīrītāji

Kruīza kontrole – adaptīvā

Sānu spoguļi – apsildāmi

Sānu spoguļi – elektriski nolokāmi

Apsildāmi sēdekļi – priekšā

Apsildāma stūre

-

-

-

Magic Seats

Stāvvietā novietošanas sensori (4 priekšā : 4 aizmugurē)

-

Aizmugures skata kamera

-

-

AUDIO UN KOMUNIKĀCIJA

 

 

 

 

BluetoothTM brīvroku tālruņa sistēma (HFT)

DAB

5" audio monitors (AM/FM)

-

-

-

Honda CONNECT
(9" skārienekrāns, AM/FM/DAB, Apple Carplay un Android Auto)

-

-

-

Honda CONNECT ar GARMIN navigāciju
(9" skārienekrāns, AM/FM/DAB, Apple Carplay un Android Auto)

-

-

skaļruņiem

4

4

4

8

Skaļruņi – Premium Audio

-

-

-

Skaļruņi – priekšējie augstfrekvenču

-

-

-

Skaļruņi – centrālie

-

-

-

Audiosistēmas jauda (W)

180 W

180 W

180 W

376 W

Subvūferis

-

-

-

Bezvadu Apple Carplay

-

EKSTERJERS

 

 

 

 

2 toņu jumts

-

-

-

Papildaprīkojums

EKSTERJERA APGAISMOJUMS

 

 

 

 

Automātiskie priekšējie lukturi

LED dienas gaitas lukturi

Priekšējo lukturu automātiskas ieslēgšanas/izslēgšanas taimeris (atslēgšanas/aizslēgšanas funkcija)

Tālo gaismu atbalsta sistēma (HSS)

DISKI UN RIEPAS

 

 

 

 

Riepu izmērs priekšā/aizmugurē

185 / 60 R15 88H

185 / 60 R15 88H

185 / 55 R16 87H

185 / 60 R16 86H

Disku izmērs un dizains

15"

15"

16"

16"