Scroll

INFORMĀCIJA PRESEI

JAUNAIS HONDA JAZZ e:HEV SAŅEM AUGSTĀKO NOVĒRTĒJUMU SASKAŅĀ AR STINGRAJĀM JAUNAJĀM EURO NCAP PRASĪBĀM

  • • Honda Jazz e:HEV sasniedz piecu zvaigžņu Euro NCAP novērtējumu
  • • Jauns priekšējais centrālais drošības spilvens un Honda SENSING aktīvās drošības tehnoloģijas nodrošina pilnīgi jaunajam Jazz visplašāko drošības paketi tā vēsturē
  • • 2020. gada Jazz e:HEV ir viens no pirmajiem ielu automobiļiem, kam piemērots jaunais testu režīms; tas ietver ietekmes uz pasažieriem un citiem sadursmē iesaistītiem transportlīdzekļiem novērtējumu
  • • Honda apņemšanās nodrošināt izcilu drošību pasažieriem nozīmē, ka Jazz joprojām ir viens no drošākajiem automobiļiem savā klasē

  •  

Jaunajam Honda Jazz e:HEV ir piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums jaunākajā Euro NCAP drošības testu kārtā, kas ievieš virkni stingru jaunu novērtējumu. Jazz ir uzlabota pilnīgi jaunās virsbūves konstrukcija, un tā standarta aprīkojums ietver visaptverošu aktīvās drošības tehnoloģiju un vadītāja palīgsistēmu komplektu. Šī rūpīgi integrēto aktīvo un pasīvo drošības funkciju kombinācija nostiprina modeļa reputāciju kā vienu no drošākajiem pasažieru automobiļiem Eiropā.  

Jaunais Jazz, kas pieejams tikai ar hibrīda piedziņu, ir pirmais Honda modelis Eiropā, kuram standarta aprīkojumā ietverts priekšējais centrālais drošības spilvens. Drošības spilvens ir uzstādīts vadītāja sēdekļa atzveltnē un izplešas telpā starp vadītāju un pasažieri, mazinot priekšējo sēdekļu braucēju galvu sadursmes iespēju sānu trieciena gadījumā. 

Lai pārliecinātos, ka drošības spilvens ir precīzi novietots, nodrošinot maksimālu aizsardzību trieciena gadījumā, drošības spilvenā tiek izmantotas trīs stiprinājuma siksnas, kas līkumā vada drošības spilvenu uz vadītāja pusi. Lai īstenotu šo jauno funkciju, inženieru komanda izstrādāja drošības spilvena bloku, lai tas ietilptu jaunizveidotā vadītāja sēdekļa augšējā daļā.

Jaunais priekšējais centrālais drošības spilvens sadursmes gadījumā darbojas kopā ar divām citām funkcijām. Gan vadītāja, gan pasažiera drošības jostu priekšspriegotāji darbojas, lai samazinātu braucēju kustību uz sāniem, un aizsardzību vairo paaugstinātais centrālais roku balsts. Šīs jaunās pieejas ietekme var ievērojami samazināt galvas traumas gan tuvu, gan tālāk sēdošiem braucējiem. 
 
Jaunais drošības spilvens ir viens no 10 Jazz e:HEV drošības spilveniem, kas ir aprīkoti arī ar aizmugurējo sēdekļu “i-side” drošības spilvenu sistēmu. Unikālais dubultās konstrukcijas drošības spilvens, kas uzstādīts aizmugures sēdeklī, aktivizējas, lai pasargātu aizmugurē esošos pasažierus no triecieniem pret durvīm un C statni sānu sadursmes gadījumā. Drošības spilvena izmēri ir kompakti, lai nemazinātu Jazz unikālo “magic seat” sēdekļu funkcijas. 

 

Pasīvās drošības funkcijas papildina nozares vadošās Honda SENSING aktīvās drošības un vadītāja palīgsistēmas, kas tagad ietver uzlabotu platleņķa kameru ar vēl augstāku izšķirtspēju. Tā aizstāj iepriekšējās paaudzes Jazz daudzfunkcionālo kameru un sensoru sistēmu un atpazīst plašāku ceļa segumu un satiksmes īpašību klāstu. Honda SENSING komplektā, kas ietilpst visu Honda modeļu standarta aprīkojumā, starp daudzām citām funkcijām ir arī adaptīvā kruīza kontrole, joslas ieturēšanas palīgsistēma un sistēma nobraukšanas no ceļa mazināšanai.

Izstrādājot un pilnveidojot jauno Jazz, Honda inženieri izmantoja arī zīmola Advanced Compatibility Engineering (ACE) virsbūves konstrukcijas tehnoloģiju, kas veido pamatu izcilai pasīvās drošības veiktspējai. ACE tehnoloģija palīdz vienmērīgi sadalīt trieciena enerģiju visā transportlīdzekļa priekšpusē, kā arī samazina sadursmes enerģiju, kas tiek pārnesta uz otru transportlīdzekli. 

"Drošība mums ir ārkārtīgi svarīga, un mēs esam priecīgi, ka automašīna ir saņēmusi maksimālās piecas zvaigznes jaunajā Euro NCAP testu procedūrā," komentēja Takeki Tanaka, Honda lielo projektu vadītājs. “Pilnībā pārskatot Jazz, mēs varējām iekļaut modernas strukturālas tehnoloģijas un jaunākās pasīvās drošības funkcijas, lai nodrošinātu izcilu aizsardzību pret visa veida negadījumiem. Standarta aprīkojumā iekļaujot uzlabotu drošības funkciju komplektu un vadītāja palīgsistēmas, mēs esam nodrošinājuši, ka Jazz joprojām ir viens no drošākajiem automobiļiem savā klasē. Galvenā jaunā Jazz iezīme ir uzlabota priekšējo logu panorāmas redzamība, un mēs esam lepni, ka to esam sasnieguši, neupurējot tā vispārējo drošības sniegumu sadursmēs – to jūs nesastapsiet nevienā citā automašīnā."

Euro NCAP stingrākajos testa protokolos tiek novērtēta sadursmes spēku ietekme avārijas gadījumā. Nozīmīgs NCAP novērtējuma elements bija jautājums, vai Jazz spēj aizsargāt savus pasažierus un mazināt ietekmi uz citu transportlīdzekli, kas iesaistīts sadursmes incidentā. Novērtējums prasa, lai trieciena spēki tiktu novirzīti uz tām automobiļu konstrukcijas daļām, kur enerģiju var efektīvi un droši absorbēt, atstājot pasažieru salonu pēc iespējas neskartu un nepakļaujot pasažierus bīstami augstam palēnināšanās līmenim. Sadursmes brīdī abām šīm funkcijām jānotiek vienlaikus. 

Testi arī paplašina sānu sadursmju novērtējumu jomu un izpēta drošību pēc avārijas. Ir pārskatīti arī standarti, ko piemēro autonomām avārijas bremžu sistēmām, un tagad tiek veikti vadītāja brīdinājuma sistēmu testi. 

Nākamās paaudzes Jazz visā Eiropā tika laists klajā 2020. gada vasarā ar izsmalcinātu un atsaucīgu hibrīda spēka piedziņu, lai vadītu zīmola apņemšanos līdz 2022. gadam elektrificēt 100% Eiropas modeļu.