Scroll

INFORMĀCIJA PRESEI

CR-V 2018

1. Ievads: Pasaules dižpārdokļa SUV pilnīgi jaunā versija

2. Izsmalcināts un sportisks eksterjera dizains ar jau pazīstamo siluetu un augstākās kvalitātes salonu

3. Jaudīgais benzīna dzinējs nodrošina reālu efektivitāti un bezrūpīgu braukšanas pieredzi

4. Līdz šim visizsmalcinātākā CR-V šasija – aizraujoša dinamika un pirmklasīgs braukšanas komforts

5. Pilnveidotās tehnoloģijas uzlabo CR-V reālo AWD veiktspēju un spējas apvidus apstākļos

6. Klasē labākā telpas efektivitāte līdz šim vislielākajā CR-V salonā

7.Nozarē vadošā drošības veiktspēja un Honda Sensing™ standarta aprīkojumā

APLŪKOT >> 

1. Ievads: Pasaules dižpārdokļa SUV pilnīgi jaunā versija

  • Uzlabots komforts, ērtības un savienojamība 
  • Vēl plašāks, un pirmo reizi piedāvājam septiņu sēdvietu versiju
  • Benzīna dzinējs dāvā klasē labāko veiktspējas un efektivitātes kombināciju

Kopš pirmās paaudzes modeļa ieviešanas 1995. gadā Honda CR-V ir kļuvis par pasaulē visvairāk pārdoto SUV. Populārā kompaktā SUV jaunākā versija tika izstrādāta, lai pārspētu klientu cerības un dāvātu uzlabotas un unikālas funkcijas. Jaunais CR-V tagad ir aprīkots ar virkni izsmalcinātu tehnoloģiju un nodrošina viscaur izcilu kvalitāti. 

Pilnīgi jaunajam CR-V ir svaigs un izsmalcināts eksterjera dizains ar platākām, muskuļotākām riteņu arkām, asākām dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūrām, kā arī jaunā Honda ģimenes “seja” ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Jaunais modelis paaugstina standartus salona kvalitātes, izsmalcinātības un plašuma ziņā – tostarp pirmo reizi piedāvājot septiņu sēdvietu versiju benzīna AWD modeļiem. Pielīdzinoties Premium zīmolu produktiem, tas nodrošina uzlabotu brauciena kvalitāti, stūrēšanas reakciju, virsbūves kontroli un NVH pārvaldību. Pilnveidots ikvienā jomā, pilnīgi jaunais CR-V sniedz vēl vairāk komforta, ērtību un savienojamības.

Pilnīgi jaunais CR-V lepojas ar nedaudz lielākām eksterjera proporcijām, bet garāka riteņu bāze un platāka šķērsbāze dāvā ievērojami plašāku salonu. Klasē efektīvākais telpas izmantojums sniedz dāsnu telpu ikvienam braucējam, kā arī platāku un dziļāku bagāžas nodalījumu un platāku iekraušanas atvērumu. Jaunā divu pozīciju bagāžas nodalījuma grīda nodrošina gludu virsmu garu priekšmetu pārvadāšanai, bet brīvroku elektriski atveramās bagāžas nodalījuma durvis padara ērtāku iekraušanu un izkraušanu.

Atjautīgas funkcijas atvieglo jaunā CR-V lietošanu ikdienā. Piemēram, atvērtu bagāžas nodalījuma durvju augstumu var ieprogrammēt, lai izvairītos no atsišanās pret zemiem griestiem, bet kabīnes elastīgumu vairo trīs režīmu uzglabāšanas nodalījums viduskonsolē, savukārt jaunās, ar vienu darbību nolaižamās otrās rindas sēdekļu atzveltnes ar 60:40 dalījumu nodrošina ātru un vienkāršu iekraušanu.

Platformas dizains ietver Honda ekskluzīvo nākamās paaudzes ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) virsbūves struktūru, kas apvieno virkni savienotu konstrukcijas elementu, kuras sadursmes gadījumā vienmērīgi sadala trieciena enerģiju. Papildus tam visa klāsta standarta aprīkojumā ietverta Honda Sensing™ pakete, kas ir viens no visaptverošākajiem aktīvās drošības un autovadītāja palīgsistēmu komplektiem savā klasē un ietver radara un kameras sniegto atbalstu.

 

 

Pirmo apļa rekordu Hungaroringas trasē Honda uzstādīja līdzīgā izaicinājumā 2016. gadā, braucot ar iepriekšējās paaudzes Civic Type R. Jaunais rekords ir piektais apļa laika rekords ar priekšējo riteņu piedziņas automobili, ko Honda uzstādīja Type R 2018. gada izaicinājuma ietvaros. Izaicinājuma mērķis tika nosprausts pēc tam, kad 2017. gada aprīlī Type R kļuva par ātrāko priekšējo riteņu piedziņas sērijveida automobili Nirburgringas Nordšleifes trasē ar apļa laiku 7 min 43,8 s. Šie seši rekordi nostiprina Civic Type R pozīciju kā ātrākajam automobilim savā klasē. 

Izaicinājuma ietvaros pieci Honda sacīkšu čempioni testēja automobili piecās Eiropas trasēs, sasniedzot jaunus apļa rekordus ar priekšējo riteņu piedziņas ražošanas automobili.  
• WTCR pilots Tiagu Monteiru (Tiago Monteiro) uzstādīja apļa rekordu 2 min 1,84 s Eštorilas trasē Portugālē
• BTCC leģenda Mets Nīls (Matt Neal) uzstādīja apļa rekordu 2 min 31,32 s Silverstonas trasē Lielbritānijā
• Japānas Super GT zvaigzne Bertrāns Bagete (Betrand Baguette) uzstādīja apļa rekordu 2 min 53,72 s Spā-Frankošampas trasē Beļģijā
• WTCR pilots Estebans Gerieri (Esteban Guerrieri) uzstādīja jaunu apļa rekordu 2 min 1,51 s Magny-Cours GP trasē Francijā.

Nule pilnīgi no jauna konstruētā – ar mērķi dāvāt visaizraujošāko braukšanas pieredzi no visiem Type R –, jaunākās paaudzes Civic Type R izstrādes programma bija lielākā Honda vēsturē. Augstas veiktspējas hečbeks ir ātrākais automobilis ar straujāko paātrinājumu savā klasē, pateicoties vieglās, ārkārtīgi izturīgās virsbūves un unikālās divasu statņu priekšējās piekares sistēmas kombinācijai, kas samazina griezes ietekmi uz stūri un atvieglo sarežģītu līkumu izbraukšanu. Type R uztur Honda augstas veiktspējas hečbeku asinslīnijas mantojumu un ir ātrākais automobilis ar straujāko paātrinājumu savā klasē.

Batons savu komentāru noslēdza šādi: “Šis jaunais Type R ir ārkārtīgi satriecošs, tāpat kā tā iepriekšējās paaudzes, un ne drusciņ nav zaudējis savu šarmu.”