HONDA PASAULE

SAPŅU IEDVESMOTI

Mūsu filosofija ir balstīta uz fundamentālas ticības: padarīt savus klientus laimīgus un uzlabot viņu dzīves. Mēs vienmēr tiecamies īstenot savas idejas un sasniegt ambīcijas, dalīties priekā un aizrautībā par sasniegto ar ikvienu cilvēku visā pasaulē.

 

Scroll

Drosme izaicināt tradīcijas

“Ja Jūs izgatavosiet izcilu produktu, cilvēki to pirks.” – Soičiro Honda

MŪSU PAMATUZSKATI, POLITIKAS UN PRINCIPI

"Mūsu dibinātāji Soičiro Honda un Takeo Fudžisava savu sapni īstenoja Honda filosofijā. Tā ir balstīta uz diviem pamata principiem: cieņa pret cilvēku un kaut kas, ko mēs saucam par Trīs priekiem. Vēl šodien tos ievēro visi mūsu darbinieki un tie tiek īstenoti ikvienā mūsu korporatīvajā darbībā. Bet Honda vīzija ir vairāk nekā tikai vārdi. Mūsu darbinieki zina, ka uzņēmums viņiem uzticas un iedrošina uzņemties izaicinājumus, nebaidoties no neveiksmes. Honda uzņēmumā ikviens tiek cienīts. Soičiro nepieļautu neko citu. "

CIEŅA PRET PERSONĪBU

Iniciatīva, uzticība, vienlīdzība.

Honda ir uzņēmums, kas balstīts uz savstarpējas cieņas. Mēs zinām, ka cilvēkiem ir savas idejas, tāpēc mēs iedrošinām savus darbiniekus tās īstenot un uzņemties par tām atbildību. Mūsu savstarpējas uzticēšanās kultūra palīdz mums paļauties vienam uz otru un dalīties zināšanās savā starpā.

 

Rītdienas sapņotāji – ASIMO izklaidē skolēnus, kas apmeklē Honda Sapņu skolu Svindonā.

TRĪS PRIEKI

Pirkšana, pārdošana, radīšana.

Pirkšanas prieks
Mēs vēlamies, lai mūsu klienti jūt, ka ir izdarījuši gudru izvēli, un izbauda savas Honda uzticamu kalpošanu ilgus gadus.

Pārdošanas prieks
Mūsu klāstam ir jāiedvesmo mūsu mazumtirgotājus. Dīlerim nav viegli pārdot produktu, kas neiedveš pārliecību.

Radīšanas prieks
Ja mūsu klienti un dīleri ir apmierināti, tad mūsu izstrādes komandas var lepoties ar savu darbu – labi padarītu darbu.

 

BALTI KOMBINEZONI

"Labus produktus nevar izgatavot netīrā rūpnīcā."

Ikviens Honda rūpnīcas darbinieks valkā baltu kombinezonu – pat prezidents. Netīrumi uz baltām drēbēm ir ātri pamanāmi: ja rūpnīca tiek uzturēta pēc iespējas tīrāka, nav netīrumu, ar kuriem nosmērēties. Tā bija Soičiro Hondas ideja 1952. gadā, un mēs to joprojām ievērojam.

Darba prieks
Mēs vēlamies, lai Honda pasaulē ikviens priecājas par savu darbu, runā atklāti, ļaujas ambīcijām un novērtē ieguldītās pūles. Mēs ticam, ka tas palīdz mūsu darbiniekiem radīt kvalitatīvus produktus ar augstu vērtību. Mūsu mērķis? Pilnīga klientu apmierinātība.

 

 

Šodien, godinot Soičiro sākotnējo ideju, visi mūsu tehniķi visā pasaulē joprojām valkā baltus kombinezonus.

Ar skaidru domāšanu apveltītais Soičiro Honda jau no paša sākuma uzskatīja, ka balta apģērba valkāšana simbolizē tīru darba vidi.