Valoda Aizvērt

Lai mainītu, noklikšķiniet

HONDA HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

DIVU SPĒKS

Scroll

Formula nākotnei.

Honda hibrīdi sniedz atsaucīgu jaudu, izcilu ekonomiju un daudz mazāku izmešu apjomu.

ZAĻĀKAS NĀKOTNES PROJEKTS

HONDA HIBRĪDA AUTOMOBIĻI

Mūsdienās atbilstība aizvien pieaugošajām modernās pasaules prasībām pēc zemu emisiju standartiem – un nākotnes vides apzinātība – ir ļoti svarīga. Jaunie noteikumi jau ir ietekmējuši braukšanas izmaksas, un turpinās to darīt arī turpmāk. Hibrīdu jaudas laiks ir sācies, un tie kļūs aizvien populārāki, jo hibrīda automobiļi sniedz iespaidīgi augstāku degvielas efektivitāti un zemākus CO2 izmešus nekā tradicionālās benzīna piedziņas automobiļi. Pavisam vienkārši, hibrīdi ir ieradušies uz palikšanu – un, ilgākā perspektīvā raugoties, tie ir arī lieliski naudas ietaupītāji.

HONDA HIBRĪDA AUTOMOBIĻI

Mēs turpināsim pilnveidot hibrīda automobiļus ar mērķi sasniegt zema ogļskābās gāzes līmeņa sabiedrību

Mūsu kompetence hibrīdu izstrādē gadu gaitā ir veidojusies radošuma, inovāciju un nemitīgu uzlabojumu rezultātā. Pirmo hibrīda piedziņas tehnoloģiju mēs ieviesām Honda Insight modelī 1999. gadā, un kopš tā laika mēs esam sasnieguši būtiskus šo tehnoloģiju uzlabojumus, kā rezultātā ir paplašināts mūsu hibrīda automobiļu klāsts.

Honda Hybrid Performance i-MMD
Sistēma, kas domā pati, sniedz ārkārtīgi atsaucīgu, izcili vienmērīgu braukšanas pieredzi. Mēs to dēvējam par inteliģento Multi Mode Drive, un tā pati pārslēdzas starp trīs braukšanas režīmiem atkarībā no braukšanas situācijas un ceļa tipa, pa kuru jūs braucat.

 

Apbrīnojamais NSX: mūsu super-hibrīds ar “supervadāmības pilnpiedziņu” (Super Handling AWD). Tajā izmantota acumirklīgā griezes atsaucība, ko rada sistēmas trīs elektromotori apvienojumā ar V6 benzīna dzinēju satriecoša līmeņa veiktspējai un vadāmībai.

Honda CR-V. Pasaulē vispopulārākais SUV, nonākot Eiropā, kļūs vēl populārāks.

Divkārša jauda
Vienkārši runājot, mūsu modernie hibrīda automobiļi apvieno benzīna dzinēju un elektromotoru sniegtās priekšrocības. Tie ir konstruēti, lai dāvātu daudz augstāku efektivitāti, apvienojot degvielu ekonomējošu benzīna dzinēju ar elektromotoru sniegto jaudu. Tie strādā harmonijā, nemanāmi sadarbojoties, lai nodrošinātu vienmērīgu jaudu un atsaucīgu paātrinājumu, kad tas ir nepieciešams.

 

MŪSU JAUNAIS HIBRĪDA SUV

Pilnīgi jaunais Honda
CR-V Hybrid.

Izmantojot i-MMD elektromotoru un ģeneratoru, mēs esam uzbūvējuši savu pirmo hibrīda SUV, kas tiks pārdots Eiropā pilnīgi jaunā Honda CR-V veidolā. Šis jaunais CR-V ir plaši pazīstams, pateicoties augstajai kvalitātei, daudzveidīgumam un klasē vadošajam salona plašumam, un ar Atkinsona cikla 2,0 litru benzīna dzinēju un mūsu unikālo hibrīda piedziņu tas aizvedīs jūs vēl tālāk par mazāku cenu – līdz pašam apvārsnim… un vēl tālāk.

 

 

 

BRAUKŠANAS SPĒKS

Honda hibrīda veiktspēja.

Honda i-MMD hibrīda piedziņa atsaucīgi un ātri reaģē, pateicoties elektromotoram un ģeneratoram – tas ir aizraujošs brauciens. Tas viss, pateicoties ne tikai elektriskajai griezei, jo mūsu hibrīda automobiļi jums dāvā labāko no abām pasaulēm. Šāda veida inteliģentās piedziņas tehnoloģija automātiski un nemanāmi pārslēdzas no elektriskās jaudas, braucot nelielā ātrumā, uz benzīna dzinēju, braucot liela ātruma kruīza režīmā, – visefektīvākajā veidā.

Vienmērīgs un kluss
Braukšanas pieredze Honda hibrīdā ir unikāla, nekas nelīdzinās klusajai un mierpilnajai sajūtai, maigi uzsākot braukšanu elektriskajā braukšanas režīmā. Atdzīvojoties benzīna dzinējam, pāreja ir klusa un vienmērīga, un jūs pat nemanīsiet, ka dzinējs ir iedarbināts.

 

NSX Direct Drive Motor iekārtas ir daļa no tehnoloģiski vismodernākā ielu automobiļu dzinēja, kādu mēs jelkad esam uzbūvējuši.

Nav nepieciešama uzlāde
Pats lieliskākais, izvēloties hibrīdu, ir – jums nav jāmeklē uzlādes stacija vai jāuzstāda speciāla uzlādes iekārta mājās. Dzinējs brauciena laikā nepārtraukti uzlādē akumulatoru – jums ir tikai jāielej degviela, kā jūs to parasti darāt. Tas patiesi ir tik vienkārši.

Ietaupījums
Hibrīda automobilis arī samazinās jūsu izdevumus par degvielu, ietaupot jūsu naudu. Mazāk degvielas nozīmē arī mazāk izmešu – daudz labāk gan jūsu maciņam, gan apkārtējai videi.

Sirdsmiers
Jums nebūs nekādu raižu piecus gadus vai 100 000 km – kurš tiks sasniegts pirmais –, jo Honda i-MMD akumulatora darbība pilnībā ir ietverta plašajā un visaptverošajā garantijā: mēs vienmēr būsim jums blakus.

 

GUDRS HIBRĪDS

Tas domā pats.

I-MMD (inteliģentā Multi Mode Drive) sistēma nosaka, kā visefektīvāk izmantot degvielu un elektroenerģiju, tas nozīmē, ka autovadītājam nav jāpārslēdz trīs braukšanas režīmi: Electric Drive (elektroautomobiļa), Hybrid Drive (hibrīda) un Engine Drive (dzinēja piedziņa).

Kā hibrīds darbojas elektroautomobiļa braukšanas režīmā
Elektroautomobiļa braukšanas režīms: piedziņas motors jaudu saņem tikai no akumulatoriem, nodrošinot izcili klusu bezizmešu braucienu.

 

Kā darbojas hibrīda braukšanas režīms
Hibrīda braukšanas režīmā benzīna dzinējs nodrošina jaudu elektroģeneratora motoram, kas savukārt nodrošina jaudu elektriskās piedziņas motoram, un visa liekā benzīna dzinēja jauda caur ģeneratoru tiek izmantota, lai uzlādētu akumulatorus.

Kā hibrīds darbojas dzinēja braukšanas režīmā
Dzinēja braukšanas režīmā riteņiem jaudu nodrošina benzīna dzinējs, bet nepieciešamības gadījumā maksimālās jaudas lādiņu sniedz elektromotori, piemēram, ja jāveic straujš apdzīšanas manevrs.

 

Honda hibrīda braukšanas režīmi darbībā

Vairumā braukšanas situāciju pilsētā optimālai efektivitātei automobilis pārslēgsies starp hibrīda piedziņas režīmu un elektroautomobiļa piedziņas režīmu.

 

TEHNOLOĢIJU KOPSUMMA

Modernās Honda hibrīda tehnoloģijas kopā rada pilnīgi jaunu braukšanas pieredzi.

 

 

 

 

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR HONDA HIBRĪDA AUTO-
MOBIĻIEM

Kas ir hibrīda tehnoloģija, un kā tā darbojas?

Tā ir ļoti plaša tēma, uz kuru nevar atbildēt vienā teikumā, tāpēc centīsimies to aplūkot pa daļām – jautājumu, kurus jūs varētu uzdot, veidā, lai sniegtu labāku izpratni par to, kā darbojas Honda hibrīda tehnoloģija.

Kas notiek, kad es iedarbinu automobili?
Iedarbinot automobili, benzīna dzinējs griež elektromotoru, kas šajā mirklī kalpo kā ģenerators. Tas konvertē dzinēja radīto enerģiju elektrībā un uzglabā to akumulatorā.

Kā un kad automobilis izmanto tikai elektroenerģiju?
Uzsākot braukšanu un braucot nelielā ātrumā, kā arī braucot atpakaļgaitā, elektromotors automobiļa darbināšanai izmanto elektrību no akumulatora. (Agros rītos jūs varat izlavīties no mājām, nepamodinot kaimiņus.) Ja akumulatoru būs nepieciešams uzlādēt, ieslēgsies benzīna dzinējs un ģenerators pārveidos tā radīto enerģiju elektrībā, kas tiks uzglabāta akumulatorā.

 

 

 

 

 

Kā un kad automobilis izmanto tikai benzīna dzinēju?
Benzīna dzinējs visefektīvāk darbojas, braucot kruīza režīmā, – tas darbina automobili, kā arī ražo jaudu akumulatora uzlādēšanai, kas tiks izmantota vēlāk.

Vai man automobilis ir jāpieslēdz strāvas rozetei?
Honda hibrīdi nav jālādē. Benzīna dzinēja radītā neizmantotā jauda, kā arī reģeneratīvās bremzēšanas ceļā atgūtā enerģija tiek pastāvīgi izmantotas akumulatora uzlādēšanai – kamēr vien dzinējs darbojas, tas ražo elektrību un noglabā to akumulatorā.

Kas notiek, ja man strauji jāveic apdzīšana?
Straujam paātrinājumam vai ja nepieciešama papildu jauda, automobiļa piedziņai tiek izmantots benzīna dzinējs un elektromotori reizē. Kad tiek nospiests akseleratora pedālis, automobilis izmanto akumulatorā saglabāto jaudu un elektromotors sniedz papildu uzrāvienu!

Kas ir reģeneratīvā bremzēšana?
Reģeneratīvās bremzēšanas laikā citkārt zaudētā enerģija tiek pārvērsta elektrībā un uzglabāta akumulatorā. Šādas bremzēšanas laikā elektromotori darbojas pretēji – tā vietā, lai izmantotu elektrību riteņu griešanai, rotējošie riteņi griež motoru un ražo elektrību.